Skip to main content
Antwoord

403 Error bij bezoek aan KPN Website

• March 11, 2025
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

Wanneer ik naar de website van kpn ga, krijg ik een "403 Error" melding, wat aangeeft dat de toegang tot de pagina is verboden.
Ik heb al een aantal algemene stappen geprobeerd om het probleem op te lossen, zoals het verversen van de pagina, het legen van mijn browsercache en cookies, en het proberen van een andere browser. Echter, de 403 Error blijft aanhouden.
Ik vraag me af wat de oorzaak van deze 403 Error kan zijn en wat ik kan doen om de pagina wel succesvol te bezoeken. Is deze pagina mogelijk niet publiek toegankelijk, of is er wellicht een ander probleem waardoor ik geen toegang krijg?

Beste antwoord door Marlon92

Gebruik je misschien een VPN verbinding? KPN blokkeert namelijk sommige VPN diensten. De homepagina doet het over het algemeen wel. Maar zodra je wat verder gaat word je geblokkeerd. Inloggen op MijnKPN of een nieuwe bestelling plaatsen gaat bijvoorbeeld meestal zo niet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Antwoord
  • March 11, 2025

Gebruik je misschien een VPN verbinding? KPN blokkeert namelijk sommige VPN diensten. De homepagina doet het over het algemeen wel. Maar zodra je wat verder gaat word je geblokkeerd. Inloggen op MijnKPN of een nieuwe bestelling plaatsen gaat bijvoorbeeld meestal zo niet.

wjb
Superuser
  • March 11, 2025

Heb je het over de forum pagina van van KPN?

Dit is helaas een zeer frequent probleem met het forum.

Waarschijnlijk krijg je een melding zoals hieronder, klopt dat?

De ontwikkelaar van de forum software is hiervan op de hoogte gesteld en werkt aan een oplossing.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 11, 2025

Ja, klopt. Ik heb overal al gekeken of ik VPN had van wie of wat dan ook.
Hierbij heb ik McAfee over het hoofd gezien. Daarvan stond blijkbaar de VPN aan….
Nadat ik hem uitgezewt heb, werkte alles weer naar behoren.

Probleem opgelost dus.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Erikenco, welkom op onze community! Bedankt voor het delen! Fijn dat je het weer werkend hebt!