Skip to main content

Hallo, 

 

Gisteren de 4g router ontvangen voor sneller internet buitengebied.  Nu kwamen wij tot de conclusie dat deze niet werkt in combinatie met een experience v9? Kan dit kloppen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste @Tamara12345 

Wat vervelend dat het niet werkt, de KPN moderators zijn nu niet meer aanwezig.

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen hun in het systeem kijken om vervolg stappen te kunnen ondernemen. Het is erg druk op het Forum overdag, dus je kunt binnen 48 uur bericht krijgen.


Hi @Tamara12345, niet zo handig dat je iets nieuws van ons ontvangt en er nog niet direct gebruik van kunt maken :sweat_smile:

Het systeem hoort automatisch te herkennen welk modem je aangesloten hebt en als dat modem niet geschikt is, hoor je ook die te ontvangen samen met je 4G router. Hier is bij jou dus iets niet helemaal goed gegaan :thinking:

Ik heb onze logistieke afdeling verzocht om er alsnog voor te zorgen dat je een geschikt modem gaat ontvangen, je zult hier binnen een aantal dagen meer over horen!


Hi @Tamara12345 Tamara, volgens de logistieke afdeling is je modem inmiddels verzonden, heb je daar al bericht over gehad? Of heb je hem misschien zelfs al ontvangen? Hoor het graag :slight_smile:


Nee nog niet ontvangen en geen bericht gezien


Vreemd!:thinking: Ik heb het gelijk even nagevraagd, en heb een track&trace code doorgekregen waarmee te zien is dat hij volgens PostNL vanmorgen om 10:02 is bezorgd op jullie huisadres. Heb je misschien een briefje in de bus van PostNL?


Oh ok, had nog niet in de bus gekeken. Heb het gelijk gedaan. Wij hebben hem nu dus,  zat in de bus


Ah helemaal top!

Werkt alles nu naar behoren? :relaxed:


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het nu helemaal in orde is. Anders hoor ik het graag!