Skip to main content

Beste,

 

Mijn 4G buitengebied werkt niet meer. Ik heb een rood lampje branden bij 4G op het 4G modem. Als je dat modem los opstart, zonder netwerkkabel erin, moet dan het lampje normaal wel gewoon blauw gaan branden ? En streepjes bij het antenne signaal of heeft hij daar de v10 voor nodig ?

 

Met vriendelijke groet,

Peter

Wat je zou kunnen proberen is de simkaart in het 4gmodem verwijderen en terug plaatsen. Anders de klantenservice 0800-0402 bellen. 


Dat heb ik al meer gelezen ja. Ik was vooral benieud of hij gewoon 4g signaal moest kunnen krijgen zonder dat hij het 4g modem ziet. Dat je zonder V10 modem de 4g niet kunt gebruiken dat weet ik. Als hij op moet kunnen starten zonder v10 modem en dan toch streepjes bij de antenne aan moet geven, kan ik heel veel uitsluiten.


Als u het 4gmodem los maakt dan zouden de blauwe ledjes gewoon moeten branden. Is dat het antwoord op de vraag?


Beste Joep, 

dat is het antwoord op mijn vraag. Dat doet namelijk niet. Ik zie wel lampjes tijdens het opstarten en als hij live is, maar geen antenne signaal streepjes en een rode 4g led.

Dan zal ik zo de simkaart er eens uitvissen en een paar keer erin en eruit doen. En als ik dan nog een rode led heb en geen antenne signaal heb, weet ik dat het probleem niet bij mij zit maar in het 4g modem.

Ik dacht misschien heeft hij iets van het v10 modem nodig om in te loggen en signaal te krijgen. Dan zou het zoekgebied groter zijn.

bedankt voor je reactie.

gr.

Peter


Hoi @PtjeHuygens, het kan inderdaad zijn dat het simkaartje in het 4G modem net geen goed contact maakt. Heb je die er al uit en weer in kunnen doen?

Als dat geen verbetering heeft gegeven is het het beste om ons te bellen, zodat een collega met je mee kan kijken naar de situatie. We zijn zoals Joep al zei bereikbaar op 0800-0402.


Reageer