Skip to main content
Beantwoord

4g modem

  • January 15, 2021
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

hoi ik heb een tijdje geleden mijn 4g modem aangesloten, het werkt goed en heb pria wifi, helaas is er 1 antenne kapot gegaan dus nu hebben we nog maar 10% van de wifi kunt iemand me helpen?

of een nieuwe opsturen?

Beste antwoord door Lisa

Hoi @Artilery! Welkom terug:blush: . Het is al even geleden dat je je vraag hier stelde. Ben je inmiddels voorzien van een nieuwe antenne/4g-modem of kan ik nog iets voor je betekenen? 
Hoor graag van je:blush:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2021

Hoi @Artilery! Welkom terug:blush: . Het is al even geleden dat je je vraag hier stelde. Ben je inmiddels voorzien van een nieuwe antenne/4g-modem of kan ik nog iets voor je betekenen? 
Hoor graag van je:blush: