Skip to main content
Beantwoord

4g modem kapot

  • January 6, 2020
  • 2 reacties
  • 83 keer bekeken

Hallo,

 

Mijn 4g modem is gevallen, nu is 1 van de aansluitingen van  1 van de antennes stuk (de aansluiting zit nu los). 

Is het mogelijk dat is deze om een nieuwe ter krijgen? Ik heb nog wel ontvangst, maar minder goed, 1 streepje minder.

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @hdej, dat kan zeker! Ik stuur een nieuwe naar de Jumbo, die kan je vanaf morgenmiddag omruilen. Meer informatie zie je in het privébericht dat je van me krijgt. Als je nog vragen hebt, laat je het me dan weten?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 6, 2020

Beste @hdej, dat kan zeker! Ik stuur een nieuwe naar de Jumbo, die kan je vanaf morgenmiddag omruilen. Meer informatie zie je in het privébericht dat je van me krijgt. Als je nog vragen hebt, laat je het me dan weten?


  • Nieuwkomer
  • April 7, 2020

.