Skip to main content
Beantwoord

4G modem werkt niet op Experiabox

  • March 27, 2020
  • 7 reacties
  • 219 keer bekeken

Hallo,

gisteren heb ik een 4G modem tbv het verbeteren van internet in het buitengebied ontvangen, maar ik zie dat die niet werkt met mijn huidige Experiabox v8. De aanleiding is dat ik mijn abonnement heb gewijzigd van Alles in 1 naar alleen internet. 

 

Kan ik een v10 modem ontvangen, of moet ik het 4G modem retourneren?

 

Dank en groet.

Jos

Beste antwoord door JosRoodh

Gisteren heb ik de experiabox ontvangen en geinstalleerd, ook het 4g modem werkt nu!

 

Bedankt voor de hulp!

 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @JosRoodh. Welkom op het KPN Forum. Ik zal aan onze logistieke afdeling vragen of zij de juiste ExperiaBox kunnen versturen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 27, 2020

@Vikash gedaan!


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@JosRoodh Bedankt voor het doorgeven van jouw gegevens. Ik heb deze vraag zojuist doorgezet naar onze logistieke afdeling. Zodra ik meer weet, laat ik dat in dit topic weten.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik krijg zojuist een terugkoppeling op jouw vraag. De nieuwsteExperiaBox (V10a) is vanochtend verstuurd. Laat je mij weten of het gelukt is?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 31, 2020

ik zie net een berichtje van postnl inderdaad, ik ga hem vanavond installeren, daarna lat ik het weten!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • April 1, 2020

Gisteren heb ik de experiabox ontvangen en geinstalleerd, ook het 4g modem werkt nu!

 

Bedankt voor de hulp!

 

 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat goed dat het probleem inmiddels is verholpen. Graag gedaan!