Skip to main content

Hallo,

gisteren heb ik een 4G modem tbv het verbeteren van internet in het buitengebied ontvangen, maar ik zie dat die niet werkt met mijn huidige Experiabox v8. De aanleiding is dat ik mijn abonnement heb gewijzigd van Alles in 1 naar alleen internet. 

 

Kan ik een v10 modem ontvangen, of moet ik het 4G modem retourneren?

 

Dank en groet.

Jos

Hoi @JosRoodh. Welkom op het KPN Forum. Ik zal aan onze logistieke afdeling vragen of zij de juiste ExperiaBox kunnen versturen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


@Vikash gedaan!


@JosRoodh Bedankt voor het doorgeven van jouw gegevens. Ik heb deze vraag zojuist doorgezet naar onze logistieke afdeling. Zodra ik meer weet, laat ik dat in dit topic weten.


Ik krijg zojuist een terugkoppeling op jouw vraag. De nieuwsteExperiaBox (V10a) is vanochtend verstuurd. Laat je mij weten of het gelukt is?


ik zie net een berichtje van postnl inderdaad, ik ga hem vanavond installeren, daarna lat ik het weten!


Gisteren heb ik de experiabox ontvangen en geinstalleerd, ook het 4g modem werkt nu!

 

Bedankt voor de hulp!

 

 


Wat goed dat het probleem inmiddels is verholpen. Graag gedaan!


Reageer