Skip to main content

Hallo, sinds een maand of 2 werkt de 4g in ruurlo niet of nauwelijks, postcode 7261BM. 

Heb in een ander topic ook gereageerd, volgens de expert zou alles prima moeten werken maar dit is totaal niet het geval. In andere regio's werkt 4g wel naar behoren. Graag een gedegen onderzoek wat hier aan de hand is.

Goedemorgen @Bertran 74 en bedankt voor je bericht!

Heb je reacties in het andere topic over dit onderwerp ook teruggelezen. Heel vervelend dat dit probleem nog altijd speelt dus goed dat je er wederom melding van maakt. Ik begreep uit je eerdere berichten dat je alleen problemen ervaart in de omgeving van Ruurlo en dat het op andere locaties wel gewoon goed gaat. Zijn er ook meer mensen in jouw omgeving die precies hetzelfde probleem ervaren? Ik kijk in ieder geval graag wat ik in hierin voor jou kan betekenen en er voor te zorgen dat dit probleem z.s.m. wordt verholpen. Zou jij daarom je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Ok gedaan 


Ok gedaan 

Dankjewel @Bertran 74!

Nog enkele aanvullende vragen; ervaar je ook problemen wanneer je mobiele data probeer te gebruiken of speelt dit alleen bij bellen en gebeld worden?

En zijn er meer mensen in je omgeving, met een KPN aansluiting, die ditzelfde probleem ervaren?


Ik heb totaal geen verbinding met kpn geeft de telefoon aan, netwerk niet beschikbaar. Of er meer mensen zijn ,geen idee. Ik zou gewoon een medewerker op pad sturen naar ruurlo om dit te onderzoeken. 


Ik heb totaal geen verbinding met kpn geeft de telefoon aan, netwerk niet beschikbaar. Of er meer mensen zijn ,geen idee. Ik zou gewoon een medewerker op pad sturen naar ruurlo om dit te onderzoeken. 

Goedemorgen @Bertran 74 , ik heb net een ticket voor de technische dienst aangemaakt en zij zullen dit verder op gaan pakken. Mijn verwachting is dat ze deze week nog gaan proberen contact met je op te nemen, wacht dat eventjes af. Deel je de uitkomst hier ook nog even?