Skip to main content

Heeft iemand ervaring dat de kpn al 2 langs is geweest om het internetsnelheid op te lossen en dat er vervolgens nix gedaan word?

Heb een 500/500 abonnement en haal maar 120 max soms minder groeten henk

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Heb je deze snelheid bekabeld of Wi-Fi?


Bekabeld heb ik 120 en draadloos 85 plus minus


Ik heb het allebei geprobeerd 


Ik zit er zwaar over te denken om over te stappen naar een andere provider.

Ik zit al jaren bij kpn maar dit valt me een beetje tegen.

Hebben het 2 keer telefonisch geprobeerd, daarna een monteur die hem van 38 naar 120 kreeg.

En de 2e monteur heeft nix geholpen.

Die zei ik ga er achteraan.

Dat is al beslist 3 maand terug 


Ik kan er niet in kijken vanaf hier 

Maar heb je al een andere netwerkkabel geprobeerd van computer direct op de experiabox 

 


Heb je dat gemeten zonder overige aangesloten apperatuur? Ik vermoed anders echt een aderbreuk in een kabel of een switch die de snelheid niet aan kan.


Ik mag er toch vanuit gaan dat ik draadloos wel meer dan 50 mag hebben op een 500/500 abonnement?

En heb al meerdere kabels geprobeerd.

Ik bestel wel een nieuwe, en probeer het dan nog eens 


Dat kan als je door het hele huis diverse wifi punten bekabeld hebt geplaatst. Met alleen een modem ga je het niet redden. De 2.4Ghz band zit overvol en zeker in een drukbevolkt gebied ga je niet meer halen. De 5ghz band zou het wel kunnen maar die heeft een vrij kort bereik. Wil je dus echt een hoge snelheid dan zal je aan de slag moeten met bekabelde wifipunten. Overigens is dat bij iedere provider hetzelfde. wifi is wifi of je dat nou via provider a of b hebt maakt niet uit. Als jij  een abo hebt van 500/500 moet je wel bekabeld die snelheid hebben. Je hebt snelheidsgarantie dus daar zal dan een monteur aan te pas moeten komen.


ik heb bekabeld tv en heb het bekabeld geprobeerd met de pc.

Voor de rest 0 apparaten.

Heb onbeperkt data op mijn telefoon, dus WiFi gebruik ik niet.

Ik zie er een beetje tegen op om WEER een monteur te bellen.

Maar er zit nix ander op.

Ik heb het via hier geprobeerd om zelf op te lossen.

Ik ga alleen nog een nieuwe kabel proberen en dan bel ik wel weer 

Bedankt! 😁

 

 


Bel 0800-0402 tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. Ja kan ook wachten op een moderator.  Die gaat over een paar dagen reageren.


Oke bedankt voor de hulp 👌🏻


Hi @HenkJelies1987, welkom!

Ik kan me voorstellen dat je je internetsnelheid graag wilt verbeteren. Ik zie dat je hier al op weg geholpen bent, dat is fijn! Ben je hiermee verder gekomen? We horen graag hoe het is gegaan, laat het gerust weten als ik iets voor je kan doen.