Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb een upgrade gedaan naar 500/500 verbinding. Toch wil ik nog graag in aanmerking komen voor de nieuwe kpn box 12 modem. Gezien ik al redelijk wat apparatuur heb staan wat op wifi 6 draait, zo haal ik wel het maximaal uit mijn verbinding en apparatuur. Straks ook nog de ps5 wat op wifi 6 werkt.

 

Ik hoor graag of dit mogelijk is

Groetjes Sean Beck-Groves 

 

 

Een modem wordt alleen omgeruild als de andere stuk is. Meestal krijg je dan gewoon dezelfde. Actief omruilen voor een V12 omdat die meer functies heeft, doet KPN niet. De oude werkt namelijk gewoon.


Gezien ik al redelijk wat apparatuur heb staan wat op wifi 6 draait, zo haal ik wel het maximaal uit mijn verbinding en apparatuur. Straks ook nog de ps5 wat op wifi 6 werkt.

Die spullen heb je toch ook zelf gekocht?  Koop dan ook een WiFi 6 AP als je dat belangrijk vindt. Een door KPN gegeven paard houdt ook nogal z’n bek dicht doorgaans.


Yes ga ik inderdaad ook doen.. maar geen producten van kpn ;)


Yes ga ik inderdaad ook doen.. maar geen producten van kpn ;)

Dat zou ik ook niet aanraden nee. Ik lees (te) veel problemen met Ap's, repeaters etc. die draaien op KPN software. Wat voor modem heb je nu?


Hi,

 

Ik heb nu een v10 op glasvezel. Met 2 x zwart experia wifi versterkers.

Gaat mij erom dat ik maximaal uit het verbinding en snelheid kan halen

 

Groetjes Sean 

 


Ik heb nu een v10 op glasvezel. Met 2 x zwart experia wifi versterkers.

Gaat mij erom dat ik maximaal uit het verbinding en snelheid kan halen

Dan is de oplossing apparaten met kabels aansluiten en als je draadloos wilt inderdaad investeren in WiFi technologie/producten. En hopen dat je buren niet storen.


Ik heb nu een v10 op glasvezel. Met 2 x zwart experia wifi versterkers.

Gaat mij erom dat ik maximaal uit het verbinding en snelheid kan halen

Dan is de oplossing apparaten met kabels aansluiten en als je draadloos wilt inderdaad investeren in WiFi technologie/producten. En hopen dat je buren niet storen.

Dat zeker. Alle AP's die ik nu gebruik (en in het verleden heb gehad) zijn altijd bekabeld aangesloten. Ik haal dan ook de volle 500 mbps (mits het device het ondersteund). Wifi 6 mis ik voorlopig helemaal niet.