Skip to main content
Beantwoord

50mbit up&down op aanmeld pagina. maar 50 down en 5 up in contract? Hoe zit dat?

  • December 19, 2020
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb een korte vraag betreft mijn aanmelding.

Ik zag op de aanmeld pagina dat ik 50 mbit upload EN download zal krijgen. Maar in het contract staat 50 Down en 5 Up. Hoe zit dat?

Ik hoor graag terug.

Hartelijke Groet.

Op aanmeldpagina
In contract.

 

Beste antwoord door Anonymous

Heb je een DSL of glasvezel verbinding, of is het een compleet nieuw abonnement wat je net hebt afgesloten?

Bij DSL is het  tot 50/5, ook al is de upload vaak sneller omdat die niet geknepen word, bij glasvezel is het gewoon 50/50 wat je krijgt, met vaak een iets hogere snelheid, ikzelf haal rond de 120/130 met een 100/100 lijn.

Denk dat bij glas er nog de oude snelheden in het contract komen door een foutje in de systemen, zou men moeten aanpassen naar de 50/50, bij oudere verbindingen klopt 50/5 wel omdat KPN heel lang de snelheden gelijk wilde houden met de DSL verbindingen en symmetrisch pas sinds kort weer terug is gekomen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • December 20, 2020

Je contract laat zien wat het is, en het zijn tot snelheden,  gemeten met een bekabelde verbinding. Als je van contract veranderd zou je evt andere snelheden kunnen kiezen 


  • Antwoord
  • December 20, 2020

Heb je een DSL of glasvezel verbinding, of is het een compleet nieuw abonnement wat je net hebt afgesloten?

Bij DSL is het  tot 50/5, ook al is de upload vaak sneller omdat die niet geknepen word, bij glasvezel is het gewoon 50/50 wat je krijgt, met vaak een iets hogere snelheid, ikzelf haal rond de 120/130 met een 100/100 lijn.

Denk dat bij glas er nog de oude snelheden in het contract komen door een foutje in de systemen, zou men moeten aanpassen naar de 50/50, bij oudere verbindingen klopt 50/5 wel omdat KPN heel lang de snelheden gelijk wilde houden met de DSL verbindingen en symmetrisch pas sinds kort weer terug is gekomen.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 20, 2020

Ah oke. Ik heb inderdaad een glasvezel verbinding. En het is een compleet nieuw abonnement ivm verhuizing. 
 

We gaan het meemaken!

dank je wel voor je reactie @Doornekamp33