Skip to main content

Goedendag,

Ik heb een korte vraag betreft mijn aanmelding.

Ik zag op de aanmeld pagina dat ik 50 mbit upload EN download zal krijgen. Maar in het contract staat 50 Down en 5 Up. Hoe zit dat?

Ik hoor graag terug.

Hartelijke Groet.

Op aanmeldpagina
In contract.

 

Je contract laat zien wat het is, en het zijn tot snelheden,  gemeten met een bekabelde verbinding. Als je van contract veranderd zou je evt andere snelheden kunnen kiezen 


Heb je een DSL of glasvezel verbinding, of is het een compleet nieuw abonnement wat je net hebt afgesloten?

Bij DSL is het  tot 50/5, ook al is de upload vaak sneller omdat die niet geknepen word, bij glasvezel is het gewoon 50/50 wat je krijgt, met vaak een iets hogere snelheid, ikzelf haal rond de 120/130 met een 100/100 lijn.

Denk dat bij glas er nog de oude snelheden in het contract komen door een foutje in de systemen, zou men moeten aanpassen naar de 50/50, bij oudere verbindingen klopt 50/5 wel omdat KPN heel lang de snelheden gelijk wilde houden met de DSL verbindingen en symmetrisch pas sinds kort weer terug is gekomen.


Ah oke. Ik heb inderdaad een glasvezel verbinding. En het is een compleet nieuw abonnement ivm verhuizing. 
 

We gaan het meemaken!

dank je wel voor je reactie @Doornekamp33