Kan ik zelf mijn 5G aanpassen naar 2.4G?
Kan ik zelf mijn 5G aanpassen naar 2.4G?
Welkom op ons Forum
Vervolgens ben je ingelogd en kun je de WiFi-instellingen wijzigen. Je kunt de 5Ghz frequentie helemaal uitschakelen.
Oké, dankjewel. En kan het ook specifiek voor één apparaat (robostofzuiger) worden omgezet?
Je kunt zowel 5 Ghz als 2.4 Ghz in gebruik hebben op hetzelfde moment. Wanneer je beide netwerken een verschillende naam geeft (dit kun je in dezelfde omgeving aanpassen), dan kun je per apparaat selecteren met welke frequentie (/aangepaste naam van het netwerk) je verbinden wil.
Je kunt zowel 5 Ghz als 2.4 Ghz in gebruik hebben op hetzelfde moment. Wanneer je beide netwerken een verschillende naam geeft (dit kun je in dezelfde omgeving aanpassen), dan kun je per apparaat selecteren met welke frequentie (/aangepaste naam van het netwerk) je verbinden wil.
Oké, dankjewel. En kan het ook specifiek voor één apparaat (robostofzuiger) worden omgezet?
Begrijp ik hieruit dat jouw robot stofzuiger geen verbinding kan maken met de wifi?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.