Skip to main content
Beantwoord

65 euro voor 355Mb download en 265Mb upload is toch belachelijk?

• January 26, 2025
  • 40 reacties
  • 407 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

40 reacties

• January 26, 2025

@Dibbes1961

U hebt een tablet uit ‘22, de Apple Ipad 2.

Klopt dat? Zo ja, dan ondersteunt deze tablet geen wifi6, en zelfs geen wifi5.

U heb 2 opties:

Uw snelheid aanpassen naar 100Mbps, scheelt u een tientje/maand, want de tablet haalt nooit de 1Gbps...

Of een andere tablet aanschaffen, die in elke geval wifi6 ondersteunt, bv de ipad mini 7 uit ‘24.

• Auteur
  • Topper
  • January 26, 2025

@Dibbes1961

U heb 2 opties:

Uw snelheid aanpassen naar 100Mbps, scheelt u een tientje/maand, want de tablet haalt nooit de 1Gbps...

Of een andere tablet aanschaffen, die in elke geval wifi6 ondersteunt, bv de ipad mini 7 uit ‘24.

Dankjewel, daar kan ik wel wat mee!

• January 26, 2025

@Dibbes1961

U heb 2 opties:

Dibbes, bedankt voor je compliment. Blessings en een fijne zondag😀

• Auteur
  • Topper
  • January 26, 2025

@Dibbes1961

U heb 2 opties:

De iPad is uit 2019 ! Alweer ouder dan dat ik dacht!

wjb
Wijsgeer
  • January 26, 2025

Dat meen je niet ... een apparaat uit 2022 dat geen wifi 5 ondersteunt ... dat kan ik me echt niet voorstellen. Wifi 5 was anno 2022 gewoon de standaard en die iPad zal dat dan ook vast wel ondersteunen.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • January 26, 2025

Voor de volledigheid kan je ook hierbij kijken welke iPad het precies is ipv speculaties 

Een iPad-model herkennen

Bepaal welk iPad-model je hebt.

https://support.apple.com/nl-nl/108043

• January 26, 2025

Dat meen je niet ... een apparaat uit 2022 dat geen wifi 5 ondersteunt ... dat kan ik me echt niet voorstellen, wifi 5 was anno 2022 gewoon de standaard en die iPad zal dat dan ook vast wel ondersteunen.

Ik heb de spec op tweakers gelezen.

Ik denk dat ik daar iets over het hoofd zag, mede omdat TS nogal vaagw as met wat voor tablet ie gebruikt.

Heeft een tablet uit ‘19 schrijft hij. Ik denkt dat hij niet in staat is het model van de tablet te achterhalen.

De bal ligt nu bij Dibbes. Of z’n snelheid naar beneden aanpassen, of een andere tabelt aanschaffen.

Fijne zondag allen.

• Auteur
  • Topper
  • January 26, 2025

Dat meen je niet ... een apparaat uit 2022 dat geen wifi 5 ondersteunt ... dat kan ik me echt niet voorstellen, wifi 5 was anno 2022 gewoon de standaard en die iPad zal dat dan ook vast wel ondersteunen.

Ik denk dat ik daar iets over het hoofd zag, mede omdat TS nogal vaagw as met wat voor tablet ie gebruikt.

Heeft een tablet uit ‘19 schrijft hij. Ik denkt dat hij niet in staat is het model van de tablet te achterhalen.

De bal ligt nu bij Dibbes. Of z’n snelheid naar beneden aanpassen, of een andere tabelt aanschaffen.

Fijne zondag allen.

Ik had al eerder een foto met model gestuurd, 7e generatie nummer MW782NF/A

• Auteur
  • Topper
  • January 26, 2025

Fijne zondag allen.

Ik had al eerder een foto met model gestuurd, 7e generatie nummer MW782NF/A

Dank voor jullie reacties! Fijne zondag!

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • January 26, 2025

Verbinding (wlan)

Verbinding (wlan)

Wireless Local Area Network (WLAN) is een draadloze en lokale netwerkverbinding. Wordt in de volksmond ook wel WiFi genoemd

802.11a, 802.11b, 802.11g, Wi-Fi 4 (802.11n), Wi-Fi 5 (802.11ac)

Zou dus wel meer moeten aankunnen geen volle gbit maar zeker wel de helft m.i

wjb
Wijsgeer
  • January 26, 2025

Het is mijns inziens onzinnig om te kijken naar de maximaal haalbare snelheid, men zou moeten kijken naar de oorzaak van het ervaren van het traag laden van internet pagina's.

De oorzaak daarvan zit vast niet in de snelheid van de verbinding maar veel eerder in bijvoorbeeld het niet goed werken van IPv6 of een geitenpaadje ergens op de route naar de webserver elders op de wereld.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • January 26, 2025

Op naar de oorzaak van het traag laden van paginas 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • January 26, 2025

Als ik Apple lees, is 99% van de gevallen de oorzaak voor de langzame internet het inschakelen van iCloud Private Relay

• Auteur
  • Topper
  • January 26, 2025

Als ik Apple lees, is 99% van de gevallen de oorzaak voor de langzame internet het inschakelen van iCloud Private Relay

Die stond al uit, dank voor je bijdrage!

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • January 26, 2025

Wat zijn de wifi instellingen van het modem