Skip to main content
Ik probeer Alles-in-1 thuis producten te koppelen aan de KPN ID. Er wordt om een klantnummer gevraagd. Nu hebben wij een 8 cijferig klantnummer (staat op de overeenkomst uit 2014), dit moet een 10 cijferig nummer zijn blijkbaar. Hoe is dit op te lossen?
Kijk even op een pdf factuur van je Alles in 1. De mijne is al veel ouder (2011) en mijn klantnummer is gewoon 10-cijferig. Op de (laatste) factuur staat gewoon je klantnummer zoals dat nú geldig is.

Ook kun je het vinden op je bankafschrift (via internetbankieren).



Bovendien had ik dat helemaal niet nodig voor het koppelen van mijn Alles in 1.



Je moet het thuis doen op je eigen wifi en bij voorkeur via de website van je KPN ACCOUNT. Als je dan je thuisproduct wil toevoegen herkent ie het automatisch. Ik hoefde i.i.g. daarna en daarvoor verder niets te doen. Werd gewoon toegevoegd.
Goedemorgen @Annies01, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Hartstikke handig om je producten te koppelen in MijnKPN, zodat je alles kan inzien en ook dingen kan wijzigen. Alleen moet het wel werken.. Heb je het klantnummer inmiddels kunnen achterhalen via de instructie die Peter je heeft gegeven? Je kan het vinden op je factuur, bankafschrift en overeenkomst.



Is het je niet gelukt om hem te achterhalen, dan help ik je alsnog graag om hem te vinden. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en 06-nummer?
@Annies01, helaas heb ik nog geen reactie gezien. Mocht je hier nog hulp bij kunnen gebruiken hoor ik het graag! Zo niet, dan zien we dit topic als opgelost en gesloten 😉

Reageer