Skip to main content

Ik ben sinds januari 2018 klant bij jullie en betaal voor een tv en internetabonnement  52,- euro

Nu zie ik dat nieuwe klanten voor een zelfde abonnement het eerste half jaar maar 31.25 betalen.

Ik wil ook gebruik maken van deze korting. Wat moet ik daarvoor doen? 

@bernerbear

Jij komt nu niet bij KPN in aanmerking voor een korting gedurende een bepaalde periode.
 

Alleen nieuwe klanten van KPN komen eenmalig in aanmerking voor een welkomstactie. Dat kan een korting zijn voor bv zes maanden, maar soms ook een TV of Superwifi. 

Als bestaande klanten van KPN ook om de paar jaar een korting zouden krijgen, dan zouden de reguliere tarieven omhoog moeten. En daar zit helemaal niemand op te wachten. 
 


Hoi @bernerbear, welkom bij ons op het forum. Noordzee heeft jouw vraag al beantwoord zo te zien, daar kan ik verder weinig aan toevoegen :slight_smile:


Wel kunnen bestaande klanten soms een zenderpakket enkele maanden gratis krijgen als zij ondertussen al enkele jaren vaste klant zijn. Mij is dit laatst ook aangeboden. @Jasper kan je daar misschien naar kijken?


Als ik gegevens van hem zou hebben, zou ik de mogelijkheden daarvoor kunnen bekijken. Zonder dat ik het abonnement kan zien is dat lastig.


@bernerbear De moeite waard om u gegevens aan te vullen in het profiel.