Skip to main content

Ik ben al jaren lid van KPN glasvezel internet én televisie en telefoon 

Soms krijg ik wel een telefoontje voor een aanbieding en dan wordt gewezen dat

ik een mobiel abonnement kan krijgen maar tja ik ben goedkoper bij een

ander en daar heb ik een contract mee. Ik vraag me af of er geen andere

actie/aanbieding is.. Dat lijkt me klantvriendelijk en ik wordt niet steeds

gewezen op het feit dat ik beter een abonnement van de KPN kan nemen

omdat ik korting krijg dan terwijl ik zoveel goedkoper bij een andere 

mobielprovider.. Het leven wordt duurder en het zou fijn als vaste klanten

ook eens een aanbieding krijgen… al is het alleen maar om klanten die

langer lid zijn tegemoet te komen..

 

in afwachting..

 

 

….

Hallo @klapgymp,
U bent helaas niet de enige klant die dit graag wilt. Maar helaas krijg je bij KPN geen vaste klanten korting o.i.d. en maar goed ook, want al die kortingen worden bij andere klanten weer doorberekend in het abonnementstarief.

Nieuwe klanten hebben ook ooit net als u een welkomstkorting gekregen en die mensen wacht na een jaar precies hetzelfde. Het enige voordelige is om elk jaar over te stappen naar een andere provider, zo geniet u elk jaar van korting. 


Als vaste klant, neem ik al jaren diverse diensten van KPN af. Hierbij moet je denken aan een KPN Hussel, tot twee mobiele abonnementen. De eerste jaren was het vrij makkelijk om extra korting te krijgen bij een verlenging, maar ik kan mij voorstellen dat dit voor het bedrijf niet reëel is om aan te bieden. Soms hielp een telefoontje met KPN op een later moment, om alsnog korting te krijgen. Helaas wordt het steeds lastiger en ik kan dit goed begrijpen. In verschillende topics is hieraan aandacht besteed en het is niet aan mij om een nieuwe discussie te openen. Wel valt het mij op, dat onervaren medewerkers van de klantenservice, regelmatig beloften doen die zij later niet waar kunnen maken. Misschien een tip om tijdens interne trainingen daar de nodige aandacht op te richten.


Voorheen werd er inderdaad altijd een aanbieding gedaan , nu is het alleen aanbieding van korting met mobiel en aangezien ik een goedkopere provider/abonn. 

heb doen ze geen ander voorstel maar blijven ze komen met het aanbod van mobiel maar misschien is het een optie ergens anders rond te kijken


Uit je eerdere berichtgeving maak ik op dat je liever geen reclame meer wenst te ontvangen? Ik weet dat het bij verschillende nieuwsbrieven mogelijk is om je uit te schrijven. Overstappen naar een andere aanbieder staat je vrij zodra een contractperiode is verstreken.


Voorheen werd er inderdaad altijd een aanbieding gedaan , nu is het alleen aanbieding van korting met mobiel en aangezien ik een goedkopere provider/abonn. 

heb doen ze geen ander voorstel maar blijven ze komen met het aanbod van mobiel maar misschien is het een optie ergens anders rond te kijken

Die aanbiedingen werd ooit gedaan, maar omdat de prijzen werden doorberekend aan andere klanten ben ik blij dat hier mee gestopt is. Ik snap dat je korting wil maar KPN is geen liefdadigheidsinstelling en moet ook winst maken.  Wat ik al eerder aangaf is dit overal het geval en dus niet alleen bij KPN. Alleen jaarlijks overstappen loont maar dat is ontzettend milieubelastend. 


Dat ze geen liefdadigheidsinstelling zijn snap ik maar hoe komt het dat ik zelfs net nog lees op internet dat er mensen zijn die zgn opzeggen nog een jaar lang een aanbieding krijgen om tegen de aanbiedingsprijs te blijven?? Dat soort dingen overkomt mij nooit en als je begint over 'sterke verhalen' is het wel typisch dat ik al deze week 6 keer dit bericht heb gezien. Ja hoor bellen dat.je van provider wil veranderen dan krijg.je gewoon een nieuwe aanbieding.. ik denk dan toch waarom krijg ik geen aanbiedingen ik klaag nooit of dreig.niet met dat ik op zoek ben naar een ander🙄


Uit je eerdere berichtgeving maak ik op dat je liever geen reclame meer wenst te ontvangen? Ik weet dat het bij verschillende nieuwsbrieven mogelijk is om je uit te schrijven. Overstappen naar een andere aanbieder staat je vrij zodra een contractperiode is verstreken.

Het gaat via de telefoon en euh begin niet over het belmeniet register want dat helpt niet


"Ik vraag me af of er geen andere actie/aanbieding is."

Voor bestaande klanten is het bijna niet meer mogelijk om een flinke korting te bemachtigen. In sommige gevallen kunnen medewerkers nog wel een aanbieding doen met een tijdelijk gratis zenderpakket. Het is dan de eigen verantwoordelijkheid om deze tijdig op te zeggen.


Hoi @klapgymp, het meeste is al gezegd. Ik wil daar enkel nog aan toevoegen dat als je meerdere abonnementen met elkaar combineert wel kortingen krijgt. Denk aan Compleet of nu de voordelen van de Hussel