Skip to main content
Vraag

Aanbod voor 2 jaar op kpn.com/blijvenloont

• April 28, 2025
  • 7 reacties
  • 119 keer bekeken

bij de kpn zit je goed verlengen voor 2jaar en ontvang 6 maanden €10,00 korting per maand

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Martin712
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • April 28, 2025

En je vraag is??

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 28, 2025

Ik denk dat dit cynisch is bedoeld.

Ben het er mee eens dat "verlengen” erg ingewikkeld is gemaakt. Temeer omdat je je huidige Alles-in-1 of Hussel kunt verlengen. Maar je kunt ook verlengen naar en met de nieuwe propositie met TV+. Heel vaak gaat dát mis en blijkt men het oude abonnement verlengt te hebben terwijl men TV+ wilde. En je zit dan zomaar weer 2 (!) jaar vast aan dat (ver)oude(rde) abonnement.

Ik heb net nog even gekeken en via http://kpn.com/blijvenloont lijkt het mij dat je alleen maar je oude abonnement verlengt.

En er is nóg een link om te verlengen. Daar kun je kiezen uit huidige abonnement of toch naar het nieuwe met TV+. Maar ook daar laat de duidelijkheid te wensen over!

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Forum|alt.badge.img+16
  • April 28, 2025

KPN zit veel te sturen naar de verlengsite, ook met de introductie van de soundbox wordt er continu gelinkt naar de verlengshop. KPN wil heel graag klanten vasthouden, maar door het zo te pushen vraag ik mij af wat voor resultaat dit op gaat leveren. Het is echt verwarrend en voor je weet heb je per ongeluk 2 jaar verlengd.

Martin712
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • April 28, 2025

Ik denk dat dit cynisch is bedoeld.

Kan zijn, maar stel dan gewoon de vraag i.c.m. deze opmerking. Eventueel met verbetersuggesties. Dat geeft meer duiding en helpt de TS beter op weg. Dit forum is m.i. geen Facebook, waarin een ieder maar wat gilt en anderen maar moeten gissen naar de vraag.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@joopweijers welkom op de KPN Community. Zoals je merkt is dit primair een klant- helpt klant community en ik moet bekennen dat je openingspost ietwat vaag is. Kunnen we iets voor je betekenen? Zou je dat dan verder kunnen toelichten?

Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • May 1, 2025

Wie begon er nu met vaag doen ?   KPN of Joop ?  

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • May 1, 2025

@joopweijers! 😉