Skip to main content

ons contract is afgelopen

na een jaa rmet veel gedoe over snelheid en kwaliteit 

uitvallende verbinding, niet ha;en snelheid

nu zelfs 1GB contract !!

 

maar ja zodra het contract is afgelopen gaan we als we we willen verlengen meer betalen dan nieuwe klanten voor minder diensten

 dat voelt niet lekker; netjes gezegd

 

dus ga na al die tijd toch maar kijken bij odido… 12 maanden waarvan 8 maanden 30 euro voor 1GB

tja…

 

iemand nog tips hoe ik wel een gelijk aanbod kan krijgen als een nieuwe klant ….

want je wordt zo gewoon naar een andere provider toegjaagd tenzij je meer wil ebtalen dan anderen!!

Normaal gesproken, loopt je huidige abonnement gewoon door, en omdat je een klant bent neem ik aan dat je indertijd bij het afsluiten al een bonus hebt gehad.

Je kunt altijd bellen met 0800-0402


Daar schiet je dus niets mee op

 

nieuwe klanten boven bestaande klanten 

 

Overstappen loont schijnbaar. 


Beetje vreemd om op het KPN forum naar tips te vragen om over te stappen naar een andere provider.

Elke klant heeft ooit extra voordeel gehad als nieuwe klant, als dit voor iedereen gelijk zou zijn dan is het geen welkomst voordeel meer maar structurele korting en dat kan natuurlijk niet.
KPN moet investeren om bij te blijven, en dat kan je niet betalen van korting.


Hoe denk je hoe het eraan toe gaat bij andere providers? Klopt, overstappen is dan het effectiefste wat je kunt doen. 

Als je je huidige abonnement te duur vindt, dan verlaag je je pakket. Dan maar een stapje terug. Een korting betaal je uiteindelijk zelf. 


Gewoon kpn bellen en krijg je ook leuke aanbieding hoor. Doe ik ook elk jaar.


Ik kreeg gisteren de lachwekkende aanbieding van KPN om 2 jaar te verlengen voor per saldo 5 euro korting per maand. Dit triggerde mij om eens rond te kijken. Stap nu een jaartje over naar Odido met hele leuke korting. Met behoud van je eigen modem geen gedoe. En over een jaar mss weer terug met mooie korting!