Skip to main content
Beantwoord

Aanhef op factuur en e-mail onjuist

  • February 11, 2020
  • 6 reacties
  • 118 keer bekeken

De naam op de factuur en in de mail is niet goed. Op mijnkpn staat mijn naam wel goed, maar de aanhef in de mail en op de factuur niet. Graag wil ik dit opgelost hebben of een manier waarop ik dit zelf kan oplossen.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Chatinka , de naam in MijnKPN kun je zelf wijzigen inderdaad, maar de naam van de contracthouder van het abonnement niet, daar zul even voor naar de lokale KPN-winkel moeten gaan of KPN even bellen.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

  • Antwoord
  • February 11, 2020

Hallo @Chatinka , de naam in MijnKPN kun je zelf wijzigen inderdaad, maar de naam van de contracthouder van het abonnement niet, daar zul even voor naar de lokale KPN-winkel moeten gaan of KPN even bellen.

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 11, 2020

Ga ik dat doen. Dankjewel,


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • February 13, 2020

Hi @Chatinka . Ik zie dat jouw vraag inmiddels is beantwoord door @JanD . Voor het wijzigen van de naam van de contracthouder, kun je inderdaad het beste naar een KPN winkel of bellen naar 0800-0402 (gratis). Om de gegevens van de contracthouder aan te kunnen passen is namelijk een extra verificatie nodig, welke alleen in direct contact kan worden uitgevoerd. Als ik nog iets voor je kan betekenen, trek gerust aan de bel!


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • February 19, 2020

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 19, 2020

Ik ben afgelopen zaterdag even langs geweest is in de winkel en zou nu opgelost moeten zijn. @JanD en @Ron bedankt voor de info.

Chatinka


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • February 19, 2020

Dank je wel voor de update @Chatinka . Goed om te horen dat mijn collega's in de winkel je verder hebben kunnen helpen! Als je nog vragen voor mij hebt, stel ze gerust.