Skip to main content
Beantwoord

Aanleg glasvezel alleen mogelijk in 1 helft van de flat, hoe nu verder?

• January 29, 2026
  • 36 reacties
  • 362 keer bekeken

Toon eerste bericht

36 reacties

• Auteur
  • Helper
  • February 2, 2026

@Ik_Combineer  dat zou mooi zijn, maar er wordt iets anders gezegd door KPN medewerkers die ik gesproken heb

Als het niet mogelijk is zal je moeten overstappen.

Ik hoop dat jij gelijk hebt, zou een hoop gezeur schelen.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • February 2, 2026

Ik ben monteur van KPN en ​@Alex van KPN is hier als community medewerker welke namens KPN zwart op wit schrijft dat je niet zonder diensten komt te zitten.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 12, 2026

@Fer2011, ik heb hier nog overleg over gehad en ik zou toch graag willen kijken wat ik kan zien op het adres van je moeder. 

Ik zie dat je in je profiel gegevens hebt ingevuld, zijn dit je eigen gegevens of die van je moeder? Het gaat mij alleen om een postcode en huisnummer. Zou je dit willen bevestigen en anders alsnog willen toevoegen in het profiel? Alleen de moderators kunnen dit zien. 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • February 12, 2026

@Alex van KPN 

Hoi alex, er is een medewerker geweest, die er niet helemaal uitkwam, de buurvrouw bood uitkomst, die zei, kijk even hoe ze het hier gedaan hebben.

Toen zag hij het, inmiddels is zij gebeld door (?) En er is een afspraak ingepland.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 13, 2026

Blij om te horen, dit is goed nieuws! 

• Auteur
  • Helper
  • February 24, 2026

@Alex van KPN 

Donderdag komen ze langs voor de installatie Alex,

Ik ben benieuwd, en laat je weten hoe het gegaan is

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi Fer, en? Is alles gelukt? 😊

• Auteur
  • Helper
  • March 2, 2026

@Alex van KPN 

Hoi Alex,