Skip to main content
Beantwoord

Aanleg glasvezel door Ziggo

• 15 februari 2024
  • 5 reacties
  • 831 keer bekeken

• Deelnemer
  • 9 reacties

bij ons wordt naar verwachting glasvezel binnengebracht door Ziggo. Mag KPN op het glasvezelnetwerk van Ziggo of moet ik dan overstappen van KPN naar Ziggo? 😩

Beste antwoord door Joep1965

Ziggo levert bij mijn weten geen glasvezel tot in het huis maar tot de wijkkast. Vanaf de wijkkast blijft het gewoon een kabel.  Kpn levert niet over het netwerk van Ziggo. Als je nu tevreden bent kan je gewoon bij kpn blijven. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22536 reacties
  • Antwoord
  • 15 februari 2024

Ziggo levert bij mijn weten geen glasvezel tot in het huis maar tot de wijkkast. Vanaf de wijkkast blijft het gewoon een kabel.  Kpn levert niet over het netwerk van Ziggo. Als je nu tevreden bent kan je gewoon bij kpn blijven. 

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2760 reacties
  • 15 februari 2024
Joep1965 schreef:

Bij nieuwe aansluitingen leveren ze nu wel glasvezel in huis, echter met de snelheden van kabel. 
@rzw KPN zal niet via het ziggo netwerk leverbaar zijn.

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2760 reacties
  • 15 februari 2024

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 15 februari 2024

Hoi,

we gaan verhuizen naar een nieuwbouwwoning en in de meterkast zag ik een kastje en kaartje van ZIGGO. We zitten nu bij KPN en zouden graag bij KPN blijven. Als ik de pc check doe bij KPN is het niet beschikbaar en bij ZIGGO krijg ik een melding: binnenkort beschikbaar. Hoop zo dat we bij KPN kunnen blijven. Hoe kom ik daar achter?

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2760 reacties
  • 15 februari 2024
rzw schreef:

Hoi,

we gaan verhuizen naar een nieuwbouwwoning en in de meterkast zag ik een kastje en kaartje van ZIGGO. We zitten nu bij KPN en zouden graag bij KPN blijven. Als ik de pc check doe bij KPN is het niet beschikbaar en bij ZIGGO krijg ik een melding: binnenkort beschikbaar. Hoop zo dat we bij KPN kunnen blijven. Hoe kom ik daar achter?

Als er geen KPN aansluiting zit heb je helaas geen andere optie dan naar Ziggo over te stappen.