Echt grappig KPN en KPN Netwerk, beiden naar elkaar wijzend. Ik moet kpn provider op de hoogte houden met wat ik hoor van kpn netwerk. In mijn ogen is het bedrijf kpn 1 bedrijf, maar dat is blijkbaar niet het geval aangezien kpn "internet" los staat van kpn "netwerk". In mijn ogen als ik in een Jumbo loop, dan kan een groenteafdeling niet zeggen dat een brood afdeling niet bij jumbo hoort.
Nu weer contact met een ander "onderdeel"van kpn gehad nu de afdeling klachtenafhandeling. En die is dus het ergste van alles!!! Ik heb betere antwoorden gehad van de overige afdelingen. Klachtenafhandelingen zegt: Nadat ik zeg dat het niet klopt na de postcodecheck dat hun zeggen : hoera, je hebt glasvezel. Antwoord dodo: nee, dat zegt niets je kunt altijd wel een abbo afsluiten ook al is er geen glasvezel. Wat is dan het nut van een postcodecheck???? 2e fout klachtenafhandeling: Coulance van kpn door me een noodpakket te geven. GRRRRRR toen echt boos geworden. Coulance??
Nee, ze hadden door dat het niet klopt met abbo afsluiten, dit was het minste qua compensatie. Ze mogen blij zijn met dat ik ermee akkoord ga. Maar klachtenafdeling denkt dat ik kniel om hun te bedanken voor wat kpn met me doet. Tip voor kpn, hef de afdeling klachtenafhandeling !!!! Of zet er mensen neer die klantvriendelijk zijn en iets toevoegen
Via de gewone helpdesk weer gesprek gehad en ze heeft gewoon een bundel van 400 gig opgewaardeerd zodat ik niet om de paar dagen hoef te bellen. KPN zorg dat jullie je zaakjes beter regelen!! Wacht nu weer op 9 december, terwijl KPN Netwerk al zegt dat het pas 2023 word. KPN helpdesk zegt nog steeds 9 dec. , best knap als er nog een afspraak moet worden gemaakt... - weekend = 5 dagen voor oplevering, maar moet nog afspraak hebben voor een monteur. lol. Ik ben realistisch. Ondertussen nog 4 werkdagen te gaan…… Natuurlijk zijn er in die 4 werkdagen een afspraak gemaakt, is de aansluiting gemaakt en is mijn verbinding opgeleverd. Of ben ik negatief als ik niet geloof dat dat gaat lukken???? lol