Skip to main content

Hallo,

 

Men is bezig om glasvezel aan te gaan leggen in de gemeente Druten

Hierbij worden een 4- tal dienstaanbieders vernoemd. Echter KPN wordt niet vernoemd

Mijn vraag:

Is het desondanks toch mogelijk van de diensten van de KPN gebruik te blijven maken bij het doorgaan van het nieuw aan te leggen glasvezelnet?

 

Frans

Hoi Frans en welkom op het forum! :slight_smile: Als je momenteel je diensten van KPN hebt verwacht ik niet dat het nieuwe glasvezelnetwerk ervoor zal zorgen dat je diensten van KPN onbruikbaar worden. Veel woningen hebben zowel een glasvezelpunt als een punt voor de koperdiensten dus ik verwacht dat dit bij jou ook het geval gaat zijn. Op de pagina van NetwerkNL kun je controleren of er plannen zijn voor glasvezel bij jou in de buurt via KPN. Mochten daar geen plannen op staan, dan zullen wij niet kunnen leveren via het glasvezelnetwerk dat aangelegd wordt. Weet je hiermee voldoende? Ik hoor het graag! 


Het glasvezelnetwerk wat daar gelegd wordt is van Delta Fiber Nederland (glasvezel buitenaf).
Op dat netwerk is KPN-WBA geen actieve operator en daarom kan KPN geen diensten leveren over dat glasvezelnetwerk.
Je KPN diensten blijven gewoon beschikbaar via de traditionele telefoonkabel, daar verandert niets aan.

Mocht  in de toekomst KPN-WBA een actieve operator worden op het netwerk van Delta Fiber Nederland dan kan KPN de diensten aanbieden via glasvezel.


Oké,

Jammer, zal ter zijner tijd een andere dienstverlener worden.

 

Frans


Reageer