Skip to main content

Hallo, 

Wij hebben eind mei een brief ontvangen: laatste kans op een kosteloze glasvezelaansluiting. Net verhuist naar dit adres dus niet gek dat we de eerdere brieven niet hebben ontvangen.
Ik heb mij hiervoor direct aangemeld op 25 mei (dit moest voor 8 juni gebeuren) bij vangelder die hier verantwoordelijk voor is.

12 Juni kreeg ik reactie dat alle contactgegevens zijn aangevuld en er binnenkort contact met ons zou worden opgenomen voor het maken van een afspraak. Dit is nooit gebeurd.

De aanleg zou in week 26 plaatsvinden dus ik heb begin juli gebeld met vangelder gebeld wat de situatie nu is. Zij konden mij niet vertellen of er nog glasvezel aangelegd gaat worden. Het advies was afwachten tot ze contact met mij opnamen. 

29 Juli heb ik ze nogmaals gemaild, maar hier is nooit op gereageerd. 

Omdat ik geen reactie van hun krijg vraag ik me af of dit eventueel via KPN te regelen is. 

Alvast bedankt.

Ha @Axel en Layla wat de aanleg betreft zijn veel planningen omgegooid.  Je kunt hier de status van jouw adres opvragen. Waarschuwing vooraf...het kan zomaar een jaar uitgesteld worden. 


Hi en welkom in onze community @Axel en Layla.

Ik hoop dat je al op weg geholpen bent door Joep hierboven. Je leest in dit artikel meer over de aanleg van glasvezel en hoe dat in zijn werkt gaat. Voor de details over de voortgang kan je een poging doen om contact op te nemen met Netwerk. Dat is de tak van KPN die de aanleg (en beheer) van de glasvezelverbinding regelt.


Reageer