Skip to main content

Er is eindelijk glasvezel door KPN in de wijk gelegd en heb ik eind mei een 2 jaar contract gebonden en helaas nu al spijt dat ik overstap van Ziggo naar KPN.

Ik moest na 2 weken bellen als er geen afspraak was gemaakt om de woning voor te bereiden; die gedaan en kom ik uit naar volkerwessels telecom en krijg ik daar te horen en ik moet wachten omdat ik nog niet aan de beurt bent. Een paar dagen krijg ik een brief van KPN gemist en of ik kan bellen voor een afspraak dus gedaan en wederom krijg ik van volkerwessels telecom te horen ze kunnen geen afspraak inplannen en reden onbekend.

Na mijn vakantie bel ik weer volkerwessels telecom om een afspraak te maken en nu hoor ik dat ik KPN moet bellen om een werkorder ticket en wordt verwezen naar 088-0402 en die in niet bereikbaar.

Ik heb een aangetekend brief geschreven richting KPN en verwijt hun nalatigheid en niet na komen van afspraken..en lekker liever bij Ziggo, want ziggo komt tenminste hun afspraken na.

Voor een snelle reactie kun je de klantenservice bellen 0800-0402  en aangeven dat je een medewerker wilt spreken


Dat is nog erger; 0800-0402  is niet bereikbaar, dat staat toch in mijn bericht ?


In uw bericht staat een 088 nummer en geen 0800 nummer, KPN is gewoon bereikbaar


Dank voor de correctie; dus volkerwessels telecom houd mij voor de gek en geeft verkeerde nummers door; volgens hun was de 088 een rechtstreekse nummer ipv KPN glasvezel 088-0063744 die een keuze nummer is, ga de 0800 proberen. Thanks.


Spijtig om te horen dat de aanleg van glasvezel niet lekker loopt, @jacktedjai. Ik snap heel goed dat je graag zo snel mogelijk gebruik wilt maken van glasvezel. De snelste manier is om inderdaad telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402 (en dus niet het 088 nummer dat je van Volkerwessels hebt gekregen).

Is het inmiddels gelukt om te bellen?


Dag KPN,

 

Dank vr uw reactie; ik heb contact gehad met 0800-0402 en KPN heeft toegezegd om zowel de straat aansluiting naar het huis toe en de modem installatie door een KPN speciaal monteur uit te voeren. Ik heb een afspraak ervoor gekregen.

Hopend dat het goed komt 💪

 


Ah, super!


Reageer