Skip to main content

Ik wil een nieuwe aansluiting voor data/kabel op een adres dat (nu) nog geen BAG nummer heeft. We zitten in de afronding van bestemmingsplan wisseling. Ik wil graag kabel/data aangelegd en actief hebben op het moment dat is registratie definitief is (6-8 weken). We gaan er dan nl wonen. Wat moet ik doen?

Dat kunt u doen via www.mijnaansluiting.nl


ook de volledig nieuwe aansluiting aanvragen en laten aanleggen?

 

 


Alles wat met kabels e.d.te maken heeft  kunt u daar aanvragen.


HELAAS…..omdat de bestemmingsplanwijziging is afgerond, maar door wettelijke termijnen nog niet is (kan) worden vastgesteld komt er geen BAG nummer. Dus ook geen huisnummer. Echter. Op het moment dat bestemming definitief wordt, volgt BAG. daarna kan ik pas aanvraag starten voor kabel. Maar dat is ook de datum waarop we naar de locatie verhuizen….Dan moeten we nog ((weken?) wachten op aansluiting….HOE KUNNEN WE DAT VERSNELLEN?


Vrijwel zeker kan dat niet want er is echt een adres nodig om een aansluiting te realiseren. Daarbij zijn er vergunningen nodig om te mogen graven etc. Er moeten klic meldingen gedaan worden etc. En dat kan allemaal niet zonder adres. Ik denk dat het enige wat je kan doen is een unlimited data abonnement nemen zodat je daarmee aan de slag kunt wat Internet betreft.


DANK JE JOEP.

Â