Skip to main content
Beantwoord

aanleg ongewenste glasvezel

• May 26, 2021
  • 1 reactie
  • 143 keer bekeken

Erikje68
Nieuwkomer

Vandaag wordt er op mijn adres (tot aan mijn voordeur) kpn glasvezel aangelegd. 
Nog geen maand geleden heeft Delta (mijn provider) dit ook al gedaan. Had het niet handiger geweest om dit gelijktijdig te doen ipv nu weer de stoep en mijn oprit open te gooien?

Verder stoort het mij bijzonder dat de KPN me door de strot wordt geduwd. Ik heb het nu voor elkaar dat de monteur niet in huis komt om het binnen aan te leggen maar dat kostte behoorlijk wat moeite. 
Het was tenslotte gratis en ik hoefde het niet te gebruiken en het kwam gewoon naast de aansluiting van de Delta te liggen. Ik wil het ook niet gebruiken. Nu niet en nooit niet. 

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Erikje68 

Verder stoort het mij bijzonder dat de KPN me door de strot wordt geduwd. Ik heb het nu voor elkaar dat de monteur niet in huis komt om het binnen aan te leggen maar dat kostte behoorlijk wat moeite. 

Dat hoeft geen moeite te kosten, gewoon géén toestemming geven via de site van kpnnetwerk.nl en de glasvezel wordt gelegd in de stoep vóór je huis en niet op je ‘eigen’ grond en zeker niet in de meterkast.

Dat er 2 providers op 1 huisadres glasvezel aanleggen is inderdaad belachelijk en je reinste kapitaalvernietiging.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

• Antwoord
  • May 26, 2021

Hallo @Erikje68 

Dat hoeft geen moeite te kosten, gewoon géén toestemming geven via de site van kpnnetwerk.nl en de glasvezel wordt gelegd in de stoep vóór je huis en niet op je ‘eigen’ grond en zeker niet in de meterkast.

Dat er 2 providers op 1 huisadres glasvezel aanleggen is inderdaad belachelijk en je reinste kapitaalvernietiging.