Skip to main content

Vandaag wordt er op mijn adres (tot aan mijn voordeur) kpn glasvezel aangelegd. 
Nog geen maand geleden heeft Delta (mijn provider) dit ook al gedaan. Had het niet handiger geweest om dit gelijktijdig te doen ipv nu weer de stoep en mijn oprit open te gooien?

Verder stoort het mij bijzonder dat de KPN me door de strot wordt geduwd. Ik heb het nu voor elkaar dat de monteur niet in huis komt om het binnen aan te leggen maar dat kostte behoorlijk wat moeite. 
Het was tenslotte gratis en ik hoefde het niet te gebruiken en het kwam gewoon naast de aansluiting van de Delta te liggen. Ik wil het ook niet gebruiken. Nu niet en nooit niet. 

 

Hallo @Erikje68 

Verder stoort het mij bijzonder dat de KPN me door de strot wordt geduwd. Ik heb het nu voor elkaar dat de monteur niet in huis komt om het binnen aan te leggen maar dat kostte behoorlijk wat moeite. 

Dat hoeft geen moeite te kosten, gewoon géén toestemming geven via de site van kpnnetwerk.nl en de glasvezel wordt gelegd in de stoep vóór je huis en niet op je ‘eigen’ grond en zeker niet in de meterkast.

Dat er 2 providers op 1 huisadres glasvezel aanleggen is inderdaad belachelijk en je reinste kapitaalvernietiging.