HELP!!!HELP!!!!HELP!!!!!
Afgelopen Maart heb ik de sleutel van mijn huis gekregen. Appartement 3 hoog. Voor die tijd gekeken welke provider ik zou nemen. Goede ervaringen in het verleden met KPN. Gekeken of er glasvezel geleverd kon worden en dat kon. Een dag na de oplevering mijn glasvezel pakket gekregen. Ik de meterkast in....blijkt er geen aansluiting te zijn. (Vorige bewoner had waarschijnlijk ziggo) Monteur laten komen, kon ook niets uitrichten omdat er geen aansluiting was. Hij ging het in gang zetten. Twee weken erna..weer een monteur....even gekeken..nee ging niet,geen aansluiting. Pfff. Immidels al 9x de klantenservice gebeld. Die kunnen niets doen. Moet een kabel worden getrokken, via KPN netwerken, via een aannemer. Deze zegt de tekeningen op te vragen. Dit opvragen duurt al 2 maanden! Hoe dan? Maandag ben ik opgebeld door KPN netwerken...vandaag komt er een monteur! Hoera! Ik vandaag ff terug bellen hoe laat hij komt. Wat denk je? Ze weten nergens van af! Terwijl ik zelf ben gebeld!!! Ik word duidelijk aan het lijntje gehouden en er komt maar geen oplossing!
Wat een schande voor dit bedrijf!!!Â
Wie in godsnaam van KPN kan mij hierin helpen????