Skip to main content

Op 12 mei heb ik een glasvezel-abonnement aangevraagd voor internet. De kabel moest eerst nog naar binnen getrokken worden dus dit moest eerst gebeuren. Na 2,5 week maar gebeld over de status, tot mijn grote verbazing wist KPN-netwerk nergens van. Drie en halve week later werd ik gelukkig gebeld over een afspraak voor het naar binnen trekken van de glasvezelkabel. Op de afgesproken datum kwamen de installateurs die de kabel netjes naar binnen hebben getrokken. Overigens werkte de verbinding na het aanleggen nog niet. Er moest eerst nog het e.e.a. geregeld worden door KPN-netwerk, maar ik zou er een bericht over krijgen als alles werkte. Een paar dagen later geen bericht, toen maar weer zelf gebeld. Volgens de klantenservice zou het worden opgelost op 28 juni. Op deze datum een sms gekregen waarin stond dat ik alles kon gaan aansluiten. Op het PON kastje in meterkast knipperde echter nog steeds een rood lampje. Wederom gebeld en vervolgens kreeg ik te horen dat het 2 juli zou worden opgelost. Op 3 juli knippert het lampje nog steeds. 

Nu is mijn vraag wat moet er nu nog precies gebeuren voordat dit mijn aansluiting werkt, want ik krijg intussen al de eerste factuur binnen. Inmiddels heb al zeven keer met KPN gebeld en begin er langzaam maar zeker genoeg van te krijgen.

Welkom op de community @AlexK1985, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat een gedoe zeg, en ondanks al jouw moeite is het nog steeds niet in orde gemaakt 😕

Als je abonnement al is gestart is op 28 juni, maar je hebt nu nog steeds géén verbinding, dan lijkt het mij toch wel erg handig dat er een monteur ter plaatse komt om dit zo snel mogelijk te onderzoeken. Voor het maken van een afspraak met een monteur, wil ik je toch weer doorverwijzen naar onze telefonische klantenservice. Via die weg kunnen jullie direct de agenda’s naast elkaar leggen en een afspraak maken op een moment dat het jou goed uitkomt.

Ik hoop dat het snel opgelost gaat worden, zodat je gebruik kunt gaan maken van je verbinding. Excuus voor deze moeizame start!


Reageer