Skip to main content
Beantwoord

Aanlegdatum glasvezel verschuift steeds

• 8 februari 2025
  • 9 reacties
  • 141 keer bekeken

Hoi elke keer veranderd het datum van glasvezel aansluiting eerst was november december daarna zomer juni augustus en daarna 24 januari komen ze aansluiten brief in bus niet komen opdagen . Daarna 5 februari . Zijn jullie grappen maker telkens valse hoop geven . Neem contact op met kpn netwerk je belt wordt je naar glaspoort door gebonden en die verbind je naar een onbekende aannemer en die zegt jou adres is niet bekend bij ons dus kasje naar muur wordt je gestuurd wie kan mij dan duidelijk antwoord geven jullie zeggen wel wij zijn niet verantwoordelijk kpn netwerk die weet ook niks dus rare bedrijven die niks weten van elkaar 

Beste antwoord door Denise van KPN

Onze netwerkbeheerder doet haar best om iedereen zo snel mogelijk aan te sluiten. Daarbij is ze wel afhankelijk van andere partijen. Soms kan de aanleg van glasvezel door onvoorziene omstandigheden uitgesteld worden. Dit hebben we niet altijd in de hand, helaas. Maar ik kan me ook voorstellen dat je nu wel eens meer duidelijkheid wilt. Ik wou dat ik je die kon geven… Ik kan alleen waarschijnlijk net zoveel zien als jij. Ik kan namelijk niet in de gegevens van de netwerkbeheerder.

Heb je al gekeken wat de status is als je jouw postcode invult op kpn.com/glasvezelnetwerk? Dit is de website van onze netwerkbeheerder. Heb je naar aanleiding van de informatie daar nog vragen, dan kan je op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur bellen naar 088 006 37 44.

Bekijk origineel

9 reacties

HansGlas
Slimmerik
  • 121 reacties
  • 8 februari 2025
Gamer-50 schreef:

Hoi elke keer veranderd het datum van glasvezel aansluiting eerst was november december daarna zomer juni augustus en daarna 24 januari komen ze aansluiten brief in bus niet komen opdagen . Daarna 5 februari . Zijn jullie grappen maker telkens valse hoop geven . Neem contact op met kpn netwerk je belt wordt je naar glaspoort door gebonden en die verbind je naar een onbekende aannemer en die zegt jou adres is niet bekend bij ons dus kasje naar muur wordt je gestuurd wie kan mij dan duidelijk antwoord geven jullie zeggen wel wij zijn niet verantwoordelijk kpn netwerk die weet ook niks dus rare bedrijven die niks weten van elkaar 

Triest hoe je behandeld wordt!

• Slimmerik
  • 100 reacties
  • 8 februari 2025

Dit ligt niet aan KPN. Alhoewel ik vind van wel, want zij hebben Glaspoort aangenomen die alleen maar slechte werken! 

Het is gewoon schandalig dat je van het naar daar wordt gestuurd. 

• Auteur
  • Helper
  • 37 reacties
  • 8 februari 2025

Als bewijs dat ze brief in bus stoppen en niet komen ook bij buren niet gekomen  in het brief staat 2024 dat is fout 2025 is het

Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 417 reacties
  • 8 februari 2025

Ach ja ik kreeg ook wel eens een enthousiaste aansluitdatum, naar mate de verlengdatum naderde. Zodra ik had verlengd, stond de datum weer een jaar verder. Kortom ik kijk nergens meer van op. 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7744 reacties
  • Antwoord
  • 11 februari 2025

Onze netwerkbeheerder doet haar best om iedereen zo snel mogelijk aan te sluiten. Daarbij is ze wel afhankelijk van andere partijen. Soms kan de aanleg van glasvezel door onvoorziene omstandigheden uitgesteld worden. Dit hebben we niet altijd in de hand, helaas. Maar ik kan me ook voorstellen dat je nu wel eens meer duidelijkheid wilt. Ik wou dat ik je die kon geven… Ik kan alleen waarschijnlijk net zoveel zien als jij. Ik kan namelijk niet in de gegevens van de netwerkbeheerder.

Heb je al gekeken wat de status is als je jouw postcode invult op kpn.com/glasvezelnetwerk? Dit is de website van onze netwerkbeheerder. Heb je naar aanleiding van de informatie daar nog vragen, dan kan je op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur bellen naar 088 006 37 44.

• Auteur
  • Helper
  • 37 reacties
  • 14 februari 2025

Hoi Denise . Ä°k heb gekeken kpn netwerk het is weer Aanlegdatum glasvezel verschuift 4 de keer ik wacht al 2 jaar aansluitpunt heb 2 keer brief gekregen in brievenbus 2 keer niet gekomen kpn netwerk bellen wordt je automatisch doorverbonden naar glaspoort en van glaspoort naar een onbekende aannemer en die zegt jou postcode is niet bij ons bekend. Wie moet ik benaderen dan als ik van kasje naar muur wordt gestuurd. Ä°k heb internet abonnement 5 maanden klant ik had hier voor odido glasvezel als ik wist dat het zo lang zoude duren had ik nog niet overgestapt tot dat ik wel kpn glasvezel aansluiting hebt ben zeer teleurstelling . Op Mijn adres beneden bewoners hebben al aansluitpunt 2de verdieping worden gewoon geskipt . En aannemer reageert mijn mailen ook niet je stuurt brief dat je 24 januari gaat komen en dan alle kabels uit gront halen van flat en dan alleen beneden bewoners aansluiten en ons kabels tussen paal zetten en wegwezen is dit normaal dan 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

En wat is de status op kpn.com/glasvezelnetwerk?

Kijk, het lastige is dat je nu op de community van KPN de provider bent. Wij kunnen alleen helpen bij jouw abonnement. Wij gaan niet over de aanleg van glasvezel. We kunnen deze gegevens ook niet inzien. Ik vind het daarom heel lastig om hier verder uitspraken over te doen.

Als de status op kpn.com/glasvezelnetwerk is dat het nog aangelegd moet worden, dan kan je het beste opnieuw bellen met 088 006 37 44. Als de status is dat glasvezel beschikbaar is, dan kan je een belafspraak inplannen om naar glasvezel over te stappen.

• Auteur
  • Helper
  • 37 reacties
  • 17 februari 2025

Hoi vandaag zijn glasvezel monteurs gekomen . Het kabel naar binnen getrokken boren en ze hebben odido kabel beschadigd er zoude lassen monteur komen die is niet gekomen die komt morgen .

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling, ​@Gamer-50. Ik raad je aan om dit gelijk te melden bij de netwerkbeheerder via 088 006 37 44.

Reageer