Skip to main content

Beste KPN,

Ik en mijn partner hebben onlangs een huis gekocht maar de overdracht laat nog even op zicht wachten. Nu zagen we dat er in die wijk glasvezel wordt aangelegd. We hoorden dat je, als koopwoning bezitter, je zelf moet aanmelden om mee te doen. Echter hebben we dus nog niet de sleutel, al is de woning wel ons bezit. Kunnen wij alsnog aanmelden zodat het adres wellicht in de grote hoop aan te sluiten woningen mee kan worden genomen? Ik hoor het graag,

Alvast hartelijk dank,

Benjamin

Heeft de vorige bewoner dat niet al gedaan? Of daar misschien nog de papieren van?

Er zijn neem ik aan folders verstuurd daarover.

 

En anders via KPNnetwerknl contact opnemen.

 


Dennis! Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb geen idee wat de vorige bewoner heeft gedaan maar gezien de leeftijd van de vorige bewoner betwijfel ik of die überhaupt begreep wat glasvezel was haha.. Ik weet het niet zeker maar ik ga er van uit dat de bewoner zich niet heeft opgegeven. Ik weet niet of er dan tot bijvoorbeeld je voordeur wat wordt aangelegd en je voor de daadwerkelijke aansluiting in huis je je moet aanmelden of is het voor het hele proces? Dus ook voor naar het huis toe aanleggen moet je je hebben opgegeven? Bedankt voor de link, ik ga gelijk kijken!


Je regelt gewoon ruimop tijd je verhuisdatum bij KPN, als er dan glasvezel van KPN in je nieuwe huis ligt wordt je vanzelf daar op aangesloten.


Je regelt gewoon ruimop tijd je verhuisdatum bij KPN, als er dan glasvezel van KPN in je nieuwe huis ligt wordt je vanzelf daar op aangesloten.

Niet als je buitenaf woont, en eerst moet deelnemen voordat ze gaan leggen.


Hallo @DennisA78 , als @Flabbertats via www.kpnnetwerk.nl of via www.kpn.com een postcodecheck doet kan hij/zij zien of er glas aanlegd is of wordt.

 

Â