Goedenavond allemaal, ik heb jullie hulp hard nodig.
Begin september zijn wij verhuisd naar een jaren ‘60 woning die 2 jaar leeg heeft gestaan. Wij hebben flink verbouwd. Helaas is er een probleem met de glasvezelkabel in de straat en gaat dit naar verwachting nog lange tijd duren. Met een bedrijf aan huis is dit echt niet langer te doen.
Via KPN dus een dsl pakket afgesloten. Helaas blijkt dat er geen dsl/isra punt in de meterkast zit. Ergens anders in huis zit deze zeker niet. Ik gok dat de aannemer flink tekeer is gegaan bij het aanleggen van de nieuwe meterkast en hierbij het dsl kastje heeft verwijderd.
Er liggen 2 kabels onderin de meterkast (zie foto’s van gestripte kabels voor kleuren). Ik ben redelijk handig maar van dit soort aansluitingen heb ik echt geen kaas gegeten. Wie kan mij helpen en vertellen of en hoe ik een nieuw isra punt kan aansluiten? Gek genoeg zat er in het installatiepakket van KPN wel een doosje met kabel (zie foto van doosje open) maar zat hierbij geen uitleg. Is dit voor het geval er inderdaad geen punt meer zit?
KPN kan pas over 3 (!!!) weken een monteur laten komen en zo lang kunnen wij nu echt niet meer wachten. Wie kan mij helpen?