Skip to main content

Goedenavond,

Wij willen graag onze spotify premium aan passen naar family. Het lukt echter maar niet om ons abonnement aan te passen. Begin februari aangevraagd nu nog steeds niet geregeld. Als ik bel wordt me verteld dat ze er nog steeds mee bezig zijn, maar inmiddels zijn we ruim 2 maanden verder en hebben we nog steeds niks. Begint behoorlijk vervelend te worden. Wat moet ik doen om het toch geregeld te krijgen? Eerst alles maar gewoon opzeggen, kijken of er dan we actie wordt ondernomen? Ik weet het niet meer

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Kunt u die optie niet kiezen in mijnkpn? Zo niet dan zult u eerst over moeten naar een Hussel abonnement. Maar let op!@ sommige voordelen komen dan te vervallen. Dus onderzoek dat goed om teleurstellingen te voorkomen.


We willen juist over naar een hussel abonnement. Een aantal voordelen vervallen maar daar staat tegen over dat items ook weer goedkoper zijn. Onderaan de streep betalen we een paar euro meer maar hebben dan dus wel spotify family. Heb het abonnement via mijn kpn aangepast maar er blijkt ergens een fout in het systeem te zitten. De backoffice is er mee bezig maar dat duurt nu dus al 2 mnd. Weet niet meer wat ik moet doen. Bellen lost niks op zo blijkt.


O dan gaat er iets niet goed. Een medewerker pakt dit op. Kan wel 48 uur duren. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Dus niet hier in vullen want dan ziet iedereen het en dat is niet de bedoeling maar in je profiel. 


Goedenavond @Vos46, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Een wijziging zou inderdaad niet zo lang moeten duren.. De enige reden die ik kan verzinnen is dat er ook een lijnwijziging mee gepaard gaat, een verbetering uiteraard. Echter, als hiervoor een monteur nodig is dan is dit tot nader hand gepauzeerd. De oplossing hiervoor zou zijn, de wijziging annuleren en voorlopig eerst zonder lijnwijziging invoeren. Echter, dat is wat ik nu verwacht maar ik heb niks kunnen nakijken. Hiervoor heb ik namelijk gegevens nodig. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kan ik het in jouw geval even nakijken en specifiek kijken waarop het vastloopt (indien bekend).

Ik hoor graag wanneer je jouw gegevens hebt ingevuld!


@Vos46, ik heb geen reactie meer ontvangen. Kan ik hier nog bij helpen, of is het inmiddels al doorgevoerd of op een andere manier opgelost?


Reageer