Skip to main content

Na 15 jaar bij ziggo en Vodafone te hebben gezeten, mezelf toch maar eens verdiept in kpn. Uiteindelijk de overstap gemaakt voor 2 mobiele nummers en glasvezel en tv. Iets waar ik nu alweer spijt van heb. Het bereik van kpn mobiel is vele malen slechter dan Vodafone en dan met name in winkels. Maar het ergste vind ik nog wel het glasvezel en tv , waar ik tot op de dag van vandaag nog steeds geen gebruik van kan maken. Ik moest persee wachten tot 10 juli (halve finale EK). Ik kreeg op de dag zelf een bericht dat de aansluiting live was. Na thuiskomst alles van ziggo gedemonteerd en van KPN in de meterkast gedaan. Het glas lampje gaat niet branden. Meer dan een uur met kpn aan de telefoon gezeten die uiteraard niks kunnen doen behalve een monteur sturen, maar dat pas over 2 weken. Alles zit correct aangesloten, ik heb dat inmiddels al 5x opnieuw gedaan inclusief de stroom eraf etc. Belachelijk dat je 2 weken moet wachten op een monteur die straks exact hetzelfde gaat doen als wat ik al gedaan heb, en dan tot de conclusie komt dat zeer hoogstwaarschijnlijk de aansluiting in de verdeler in de wijk niet goed zit. Waardoor nu 1 van mijn wijkgenoten een actieve aansluiting heeft. Daar moet je een halve dag voor vrij nemen. Ik heb kpn hier gisteren al meermaals vervloekt en alweer spijt dat ik überhaupt de overstap gemaakt heb. Zo rond kwart voor 9 had ik de boel met Ziggo weer draaiend. Net op tijd om Nederland te zien verliezen. Wat een k*t avond. Zou het komen omdat kpn sponsor van oranje is ?

@FCkipje morgen even bellen met de klantenservice 0800-0402  en inspreken dat je een storing hebt en vragen dat Kpn 2 gratis  bundels voor je mobieltjes kan verstrekken 


08000402 is 45 minuten wachttijd. Dat zegt mij al genoeg. En wat schiet ik er überhaupt mee op, om het hele riedeltje nog eens af te gaan? Ik heb gisteren 2 mensen aan de lijn gehad die niks konden doen en niks konden bespoedigen. Niks kan blijkbaar. 


Als ik het goed begrijp maak je gebruik van de overstapservice en blijft Ziggo actief tot de verbinding van kpn werkt 🙂. Plan een monteur in(kan je ook zelf online doen) en geef ze dan ook de tijd om de verbinding te leveren. Soms zijn er gewoon onvoorziene omstandigheden en dat loop in jou geval helemaal in de soep tijdens de halve finale das zeer spijtig! Hopelijk kan je dit rustig afwachten want het lijkt dat de monteurs vollop aan de bak moeten komende twee weken tenminste 😉 succes


Reageer