Skip to main content
Vraag

Aansluitdatum glasvezel schuift steeds op

• April 23, 2026
  • 30 reacties
  • 401 keer bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Dat is inderdaad heel fijn om te horen! Dus ook als het bijvoorbeeld nog maanden gaat duren? 😁

Dat is mij wel toegezegd, het is immers niet jouw schuld dat de verbinding pas na zo lang actief zal worden 🙂 

Jorn03
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Topper
  • July 6, 2026

Top dankje!

Ik zie dat de aansluitdatum inmiddels op 2 juli staat, is er dan iets geregeld dat het probleem is opgelost? Ik heb daarnaast nog geen aansluitpakket ontvangen. Toen ik de klantenservice belde, zagen ze dat er vanaf 25 juni geen updates meer waren, kunnen jullie meer zien en me verder helpen?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Dat de datum nu in het verleden ligt, dat is anders dan eerst dus ik heb weer navraag gedaan ​@Jorn03, ik hoop je er morgen meer over te kunnen vertellen!

Jorn03
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Topper
  • July 11, 2026

Ik heb vandaag nogmaals zelf gebeld, en ze zagen geen specifieke storing meer staan, ze hebben me daarnaast verteld dat ze komende week het aansluitpakket gaan opsturen, dan kan ik zelf proberen of het werkt, maar de storing schijnt te zijn verholpen, dus we gaan het zien. Ik laat het weten als ik meer weet!

Jorn03
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Topper
  • July 18, 2026

Helaas geen installatiepakket ontvangen... Wel een belletje van de backoffice dat ze ermee bezig zijn en dat er een onderaannemer aangestuurd is om het op te lossen in de wijkcentrale. Het is volgens hun nu dus wachten op de netwerkbeheerder.. hopelijk snel een oplossing.