Skip to main content

Goedemiddag, 

Vandaag is mijn aansluitdatum, dus hopelijk kan ik vandaag, na een maand wachten, eindelijk beschikken over internet. 
 

Het lampje van mijn modem, de Experia Box v10A, kleurt oranje en mijn vraag is of die bij voorbaat al groen moet zijn of wordt ‘ie dat pas wanneer mijn internet wordt geactiveerd. In de tool ‘Mijn bestelstatus’ staat namelijk dat mijn product klaar is om te installeren, maar laatste vinkje is nog niet groen. 

Alvast bedankt voor de terugkoppeling.

PS: Alle drie de lampjes: Power, Glass en Ethernet branden en mijn wifi is al wel zichtbaar. 

 

Hallo @Kampie93 
Als het glas lampje brand betekend dat er verbinding is. Het laatste vinkje wordt pas groen als de v10a doorgeeft dat de aansluiting actief is, en dat is nog niet het geval. Oranje betekend trouwens dat de boel wordt geactiveerd en dat even zo laten.

 


Naar aanleiding van jouw bericht heb ik het modem gereset. Echter, het lampje brandt nu nog steeds oranje. Ik denk dat er niks anders op zit dan wachten, totdat mijn aansluiting actief wordt. 
 

In ieder geval bedankt voor je berichtje en fijne ‘Koningsdag’!


Beste @Kampie93, welkom! Ben je inmiddels aangesloten? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten. Vul je profiel in dat geval ook even aan met je gegevens 🙂