Skip to main content

Ik ben op mijzelf gaan wonen deze week, nu zou ik  de sleutel pas krijgen op 01-01-2024. Dus had ik als aansluitdatum 02-01-2024 doorgegeven. 
 

Alleen konden wij een eerder in de woning i.v.m. alvast spullen overbrengen. Dus wilde ik de datum naar voren halen. Naar 24 December, alleen had ik niet goed gekeken en 24 Januari aangeklikt. Ik wilde dit weer terug draaien zodra ik dit zag naar 02-01 maar KPN veranderde dit terug naar de 24ste. 
 

Dit is een probleem aangezien ik wifi nodig ben voor werk. Het is vandaag 01-01-2024, ik heb geprobeerd te bellen maar kom helaas niet in gesprek met een fysiek persoon. Vandaar deze manier… Help A.U.B.

In verband met de enorme drukte is vervroegen momenteel helemaal niet mogelijk. Verlaten wel…

Er zijn vacatures voor o.a. installatie monteurs (waar zijn geen vacatures?). En door de feestdagen zitten er al minder werkdagen in een week.

Op feest (ahum) dagen is de KS gesloten, dus geen fysieke mensen aanwezig. 1 januari geldt als feestdag.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Dagelijks van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.


Beste Peter,

 

bedankt voor de reactie, helder. Alleen is een monteur bij mij niet nodig, ik sluit alles zelf aan. Het betreft puur de ingangsdatum van mijn abonnement. En eerst was 2 Januari geen probleem en een paar ogenblikken later kon ik het niet meer wijzigen. Dit moet geen probleem zijn lijkt me.

 

Maar dan zal ik morgen nog eens proberen te bellen. Bedankt in ieder geval! En gelukkig nieuwjaar!