Skip to main content

Goeden dag

 

Ik heb ruim 1 maand geleden een overstap aangevraagd (Nieuw contract) Maar ik heb alleen een mail gehad met de bevestiging en een mail met de tekst extra onderzoek nodig. (Ook heb ik nog geen klantnummer ontvangen en de toegang tot nu al gratis KPN TV kijken “Online”)

 

Ik heb geen aansluitdatum ontvangen. Hoelang gaat dit nog duren tot ik meer info krijg? Ik wil zo snel mogelijk de de huidige aanbieder weg.

Hoi @thijs053_nl . Dat zou in die mails moeten staan. (of althans een indicatie).

Maar ik wil wel even meekijken. Er staan gegevens in jouw profiel. Is dat het adres waar het om gaat?


Hoi @thijs053_nl . Dat zou in die mails moeten staan. (of althans een indicatie).

Maar ik wil wel even meekijken. Er staan gegevens in jouw profiel. Is dat het adres waar het om gaat?

Goede morgen Erwin,

 

Ja het gaat om dat adres inderdaad wat je op het profiel ziet staan. Er staat Geen Indicatie datum in die mail.


Ook kan ik het product niet volgen via de app. Daar staat nog een oud product in van een vorige woning. En wil ik hem toevoegen zegt die bestelling betaat niet 🤔 volgensmij gaat er iets mis bij jullie. 


Hoi @thijs053_nl Die mail met ‘meer onderzoek nodig’ heeft ook een klantnummer.  

Het komt er in het kort op neer dat jouw wijkcentrale nog niet volledig is opgeleverd.  Er zit dus niets anders op dan af te wachten.

Ik kan niet inzien wanneer de wijkcentrale klaar is. Dit is de taak van KPN (KPNNetwerk).  

Volgens mijn gegevens maak je gebruik van de overstapservice. Jouw huidige diensten blijven daarom werken totdat wij succesvol kunnen leveren.


Ik heb net even gebeld. aan de telefoon werd de datum van 20-02-2024 gezegd. Dat dan het contract ingaat.


Ik heb net even gebeld. aan de telefoon werd de datum van 20-02-2024 gezegd. Dat dan het contract ingaat.

ja, nee.   Ik hoop niet dat de persoon die dat gezegd heeft je daar garantie op gegeven heeft.  dit is ALTIJD verwacht (aan de hand van een fictieve planning.  Als wij van KPNNetwerk te horen krijgen: “Onze hardware is nog niet klaar” Dan schuift de plandatum automatisch een paar weken op. Anticiperend op eventuele upgrade. Maar we hebben geen garanties)

Dus staar je daar niet blind op.