Skip to main content
Beantwoord

aansluitdatum te vroeg?

  • March 27, 2020
  • 5 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik heb vandaag al een SMS gehad met de volgende melding:
​​​​​​Beste klant, uw verbinding is gereed. Aansluiten is nu mogelijk. Uitleg over de installatie? Kijk op kpn.com/instructievideo . Groet, KPN

 

Echter volgens het installatiepakket en zoals afgesproken gaat dit pas in op 2 april. 
Kan ik al installeren of moet ik toch nog een paar dagen wachten? 

Beste antwoord door Erwin van KPN

De lijn lijkt al geleverd. De SMS is dus niet per ongeluk verzonden. Althans, daar lijkt het op.

Je kunt proberen om de experiabox op je KPN hoofdaansluitpunt aan te sluiten. Als na 10 a 15 minuten internet groen gaat branden kun je aan de slag :-)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @EddoQ . Welkom op het forum.

Waar heb je nu diensten van een andere provider? Of ga je van koper over op glas?

Ik kijk graag met je mee. Kun je jouw profiel aanvullen en mij een seintje geven? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 27, 2020

Hallo Erwin

 

Ik stap over van Caiway naar KPN.

Ik heb het profiel aangepast.


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 27, 2020

De lijn lijkt al geleverd. De SMS is dus niet per ongeluk verzonden. Althans, daar lijkt het op.

Je kunt proberen om de experiabox op je KPN hoofdaansluitpunt aan te sluiten. Als na 10 a 15 minuten internet groen gaat branden kun je aan de slag :-)


Erwin van KPN
Moderator

Zodra het modem succesvol is gekoppeld zal het abonnement ingaan en gaat de facturering lopen. 


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.