Skip to main content
Vraag

Aansluitdatum van mijn TV en internet blijft verschuiven

• August 6, 2025
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Goedendag,

Op 5 juli heb ik een internet- en TV-abonnement afgesloten bij KPN. Sindsdien is de aansluitdatum meerdere keren uitgesteld. In de communicatie word ik telkens doorverwezen van KPN Netwerk naar de KPN klantenservice en zelfs naar de lokale netwerkbeheerder. Deze laatste geeft aan dat het probleem bij KPN ligt, omdat er nog een aansluiting moet worden gerealiseerd in een zogenaamd "Pophuisje".

Ondanks herhaaldelijk bellen krijg ik geen duidelijk antwoord. Ik word steeds doorverwezen, maar niemand lijkt echt te kunnen helpen. In de KPN app zag ik vanochtend nog een aansluitdatum van 7 augustus, maar inmiddels is deze weer verschoven naar 4 september. Dit stelt me erg teleur.

Mijn vraag is: kan iemand binnen KPN mij daadwerkelijk helpen om dit proces te versnellen en duidelijkheid te geven over de aansluiting? Of moet ik overwegen het abonnement op te zeggen en een andere provider te kiezen? Wat mij extra verbaast is dat mijn buren in dezelfde straat wél gewoon KPN hebben. Waarom duurt het bij mij dan zo lang en kan niemand mij een duidelijk antwoord geven

Ik hoor graag van u.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 6, 2025

Dag ​@Hooisschudder dat klinkt niet best. U bent hier bij de provider kpn die diensten levert over het netwerk van kpnnetwerk. Twee verschillende bedrijven. Het lijkt op een capaciteitsprobleem. Maw er is geen poort beschikbaar. Dat is op geen enkele wijze ts versnellen. Het kan zijn dat er gewacht moet worden tot iemand opzegt of er moet uitgebreid worden. U kunt wachten en bij uw huidige provider blijven of annuleren en het over een tijdje nog eens te proberen. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 9, 2025

Hi ​@Hooisschudder, welkom bij onze Community. 

Dag ​@Hooisschudder dat klinkt niet best. U bent hier bij de provider kpn die diensten levert over het netwerk van kpnnetwerk. Twee verschillende bedrijven. Het lijkt op een capaciteitsprobleem. Maw er is geen poort beschikbaar. Dat is op geen enkele wijze ts versnellen. Het kan zijn dat er gewacht moet worden tot iemand opzegt of er moet uitgebreid worden. U kunt wachten en bij uw huidige provider blijven of annuleren en het over een tijdje nog eens te proberen. 

Joep legt dit goed uit. Je kunt eventueel nog navraag doen bij de netwerkbeheerders op telefoonnummer 088 006 37 44. Ze zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 10, 2025

Hoi Alex, Bedankt voor je bericht.

Helaas heb ik al meerdere keren bij elkaar al uren gebeld met net collega's achter dit nummer en kunnen ze mij geen antwoord geven. Nu geef je aan dat ik weer dit nummer moet bellen. En voor me gevoel wordt ik dan weer van het kastje naar de muur gestuurd is hier geen andere oplossing voor de de juiste persoon die mij wat kan vertellen hierover contact met mij opneemt?

Met vriendelijke groeten 

Â