Skip to main content

Onlangs heb ik een internetabonnement afgesloten, alleen is de aansluitdatum al twee keer verzet en staat deze nu op 11 december. Is er niet een mogelijkheid om redelijk internet te kunnen krijgen, via een dongelĀ o.i.d. ?

Wat is de reden dat de afspraak een aantal keer is verzet? Als het aan KPN ligt en u neemt ook mobiel een abbonement af, kunnen ze soms een noodpakket erop zetten.


Waarschijnlijk is de glasvezelverbinding centraal in de wijk nog niet klaar (mijn huis is 29 september opgeleverd). Ik ben een nieuwe klant en heb geen mobiel abonnement bij KPN, daarom zou ik niet in aanmerking komen voor een noodpakket werd mij verteld.


heb geen mobiel abonnement bij KPN

Dat is reuze jammer, want dat is de enige mogelijkheid voor een noodpakket van 50 GB. Via de Hotspot van je telefoon kun je dan wifi apparaten van internet voorzien. Dat kan alsnog maar dan kan je geen gratis bundel van KPN krijgen natuurlijk.

Kan je niet tijdelijk meeliften bij de buren. Als ze KPN hebben en een V10 kunnen ze het gastnetwerk aanzetten indien ze niet willen dat je hun apparaten 'zietā€™.


Hi @Wendyverberne, welkom hier.Ā 

Vind je het goed als ik even meekijk?Ā Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?Ā 


HiĀ @Wendyverberne, welkom hier.Ā 

Vind je het goed als ik even meekijk?Ā Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?Ā 

Hoi Alex, ik heb mijn profiel aangevuld


Bedankt @Wendyverberne!

Het gaat mij zelf niet lukken om een noodpakket voor je te versturen, maar je situatie is voorgelegd aan een collega die deze optie wellicht wel heeft. Zodra we hier meer over weten, hoor je het van ons!


@WendyverberneĀ Ik heb goed nieuws!

Het is mij gelukt om een noodpakket te bestellen, deze wordt in dit geval morgen bezorgd tussen 12:00 en 15:00.

Hiermee heb je zoals @PeterGĀ al uitlegt 50GB data, mocht dit opraken dan kun je dit aan ons laten weten. En kunnen wij een verzoek doen voor nieuwe data.Ā 


@WendyverberneĀ Ik heb goed nieuws!

Het is mij gelukt om een noodpakket te bestellen, deze wordt in dit geval morgen bezorgd tussen 12:00 en 15:00.

Hiermee heb je zoalsĀ @PeterGĀ al uitlegt 50GB data, mocht dit opraken dan kun je dit aan ons laten weten. En kunnen wij een verzoek doen voor nieuwe data.Ā 

Super, ik zag er inderdaad een mailtje en sms van binnenkomen. Echt heel erg fijn, dankjewel!Ā