Skip to main content

7 januari heb ik KPN internet aangevraagd met 18 januari als aansluitdatum. De aansluitdatum werd een paar keer een dag verzet, begrijpelijk als het langer kan duren. Afgelopen week werd hij verzet naar 27 februari. Dat was tegen de verwachtingen in aangezien de vorige huurder ook een KPN aansluiting had en dus te verwachten valt dat het niet 1.5 maand hoeft te duren. Afgelopen zaterdag heb ik gebeld met de klantenservice waar geen reden is gevonden tot de vertraging van de aansluitdatum. Afgesproken was dat de aansluitdatum terug verzet kon worden naar 26 januari, dat ik de apparatuur deze week binnen zou hebben en dat ik direct een email ter bevestiging zou ontvangen. Momenteel heb ik geen email bevestiging ontvangen en loopt de aansluitdatum nogmaals op, nu staat hij op 30 januari.

Wat is de reden dat de aansluitdatum verzet blijft worden ondanks dat de klantenservice geen problemen geconstateerd heeft?

Alvast bedankt!

Hi @Tom13468, wat zuur dat die leverdatum steeds verder opschuift zonder dat duidelijk is waarom 🙁 Zelf kom ik ook geen verklaring tegen, maar ik ga kijken of ik er meer over te weten kan komen.

Zodra ik nieuws voor je heb, laat ik het hier weten!


Ik heb een aanvullende vraag voor je @Tom13468; hoe kom je er achter dat de datum wordt verzet? Krijg je bericht vanuit je huidige provider? Zo ja, wat wordt er vanuit die provider precies aan je doorgegeven? 


Ik zie dat je de bestelling inmiddels geannuleerd hebt @Tom13468. Aangezien we je tot nu toe weinig duidelijkheid hebben kunnen geven over wanneer je aangesloten zou gaan worden, begrijp ik je keuze daarin heel goed! Jammer dat het zo is gelopen, ik hoop dat je wel weer tevreden gaat zijn bij je huidige aanbieder!