Skip to main content

Ik heb op 4 februari het installatie pakket voor glasvezel in de nieuwe woning ontvangen, kon dit niet installeren omdat de glasvezelkabel is afgebroken. 

Heb een direct online pakket gekregen waarvan de Digitenne niet werkt, box is niet geregistreerd. Dit doorgegeven aan kpn zou een nieuwe krijgen. 

Kpn monteur gekomen, kan glasvezel niet aansluiten moet extern bedrijf doen. Door kpn afspraak ingepland. Monteur voor glasvezel gekomen, kon niets doen moet een nieuwe kabel over de gevels van de hele straat getrokken worden. 

Weer contact opgenomen met kpn om een nieuwe Digitenne te krijgen, die wel werkt. Zou toegestuurd worden. Niets gekregen. Kpn weer gebeld navraag wanneer extern bedrijf de kabel kan doortrekken, nogmaals om nieuw direct online pakket gevraagd. 

Externe partij voor glasvezel kabel geeft aan dat ik zelf een afspraak moet inplannen waarbij alle 16 buren thuis zijn - belachelijk natuurlijk dat ik dit moet regelen. 

Kpn gebeld na ontvangst van herinnering factuur, hebben uitstel gegeven en mij geadviseerd aanvraag te doen de factuur te laten vervallen daar ik nog geen aansluiting heb. Navraag gedaan waar direct online pakket met werkende Digitenne box blijft. 

Bij de bestelling gebruik gemaakt van de aktie met een gratis TV, deze tot op heden nooit mogen ontvangen. 

Dus... Tot nu toe geen internet, geen TV signaal, geen direct online pakket dat werkt met Digitenne box die is geactiveerd en geen gratis TV toestel zoals beloofd bij de bestelling. Wat gaan we hier nu aan doen? Moet ik echt 10 keer zelf bellen om niets voor elkaar te krijgen? Ik begin het behoorlijk zat te worden nu... 

Hi @RS78, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Dit lijkt wel de wet van Murphy. Ontzettend naar dat dit zo gaat. 

Zou ik mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Heb ik gedaan @Alex van KPN, dank voor je berichtje. . Kreeg zojuist een smsje en mail van KPN dat de storing zou zijn opgelost maar dat klopt helaas niet… De Glasvezel kabel ligt nog steeds naast het kastje. Dus nog steeds geen internet. Wel is er gisteren door een collega van jou een nieuw Digitenne kastje opgestuurd, dit zou vandaag aan moeten komen. 

Het kastje met simkaart voor 100GB internet is ook al verbruikt na een maand, dus een oplossing moet echt komen.


Dankjewel. Fijn dat de bundel nu actief staat.

Ik zie dat je inmiddels contact met ons hebt gehad en op verzoek een klacht hebt ingediend bij de kabelbeheerder. Dat is in ieder geval de juiste stap, ik hoop dat dit snel opgelost kan worden. Meer kan ik hier niet voor je doen, hoe graag ik dit had gewild.