Skip to main content

Via Fibernh zijn ze in 2019 begonnen met de aanleg van de glasvezelkabel. Tijdens de inschrijving in 2018 was er 1 profider (Solcon), nu is de kabel in huis gebracht en dan krijgen we op 5 juni 2020 een brief van KPN dat er glasvezel aan wordt of al is aangelegd door fiberNH en als we willen kunnen we door KPN de glasvezel kabel laten aansluiten incl. een alles in 1 pakket. En ook de kosten zouden gelijk blijven met wat we nu betalen voor een alles in 1 pakket. Via 1200 contact gezocht met KPN dat we hier graag gebruik van willen maken en een afspraak willen inplannen met de monteur. Na vele minuten in de wacht geataan te hebben is deze optie helemaal niet mogelijk. de medewerkers van KPN weten niet eens dat Solcon een dochterbedrijf is van KPN en vervolgens weten ze niks van de brief. KPN stuurt brieven houden je een lekkere worst voor en dan blijkt dat we helemaal niet met KPN in zee kunnen gaan omdat Solcon het alleenrecht over de glasvezel kabel schijnt te hebben.

KPN hoe zit dit?????? 

Hi Munkie, welkom op het forum. 

Ook ik ben benieuwd hoe dit precies zit. 

Zou je hier een foto van die brief van KPN willen plaatsen? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dan kan ik ook meekijken naar wat er mogelijk is. 

Ik hoor graag van je.


Vreemd. Ik krijg een mail dat ik genoemd ben hier maar ik zie niks meer..

In ieder geval... KPN gaat apparatuur plaatsen in de PoPs van Fiber NH en zodra de adressen aan de netwerk administratie zijn toegevoegd en de PoPs klaar zijn kan je bij KPN bestellen.


Dit topic @Ward_ : https://forum.kpn.com/internet-9/bekendheid-glasvezel-503735?postid=1033274#post1033274