Skip to main content

Hallo!

Ik heb dit aansluitpunt gevonden in mijn muurkast, maar ik kan nergens een duidelijk antwoord vinden welke kleur draden ik moet aansluiten. In het punt heb ik er een heleboel (2x zwart, 2x rood, 2x blauw, 2x wit, 2x groen en 2x geel) en op de KPN kabel heb ik rood, blauw, rood wit en blauw wit. Zou iemand me kunnen helpen? Wordt heel erg gewaardeerd 🙂 bedankt alvast!

Er zijn heel veel combinaties mogelijk. Ben je een nieuwe klant zoja dan zou ik de gratis installatiemonteur adviseren. Hier kan je die aanvragen.

Bedankt voor je reactie! Ik heb al een afspraak met de installatiemonteur maar die komt pas volgende week woensdag. Helaas ben ik ongeduldig en wil ik het graag zelf oplossen haha. Dus ik hoopte dat het een makkelijke oplossing heeft

Ik tik @Ik_Combineer even op z'n schouder. Hij is monteur en misschien heeft hij een tip. Met een beetje geluk reageert hij snel.

Hallo!

Ik heb dit aansluitpunt gevonden in mijn muurkast, maar ik kan nergens een duidelijk antwoord vinden welke kleur draden ik moet aansluiten. In het punt heb ik er een heleboel (2x zwart, 2x rood, 2x blauw, 2x wit, 2x groen en 2x geel) en op de KPN kabel heb ik rood, blauw, rood wit en blauw wit. Zou iemand me kunnen helpen? Wordt heel erg gewaardeerd 🙂 bedankt alvast!

Dit pakket ontvangt u als u pairbonding krijgt, maar het aansluitpunt wat u laat zien is stap58 en is niet compatible met pairbonding. Mijn advies is dan ook helaas om te wachten op de monteur.

Reageer