Skip to main content
Beantwoord

Aansluiten modem op oude aansluiting

• 7 november 2024
  • 4 reacties
  • 153 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties

Hallo!

Ik heb dit aansluitpunt gevonden in mijn muurkast, maar ik kan nergens een duidelijk antwoord vinden welke kleur draden ik moet aansluiten. In het punt heb ik er een heleboel (2x zwart, 2x rood, 2x blauw, 2x wit, 2x groen en 2x geel) en op de KPN kabel heb ik rood, blauw, rood wit en blauw wit. Zou iemand me kunnen helpen? Wordt heel erg gewaardeerd :) bedankt alvast!

Beste antwoord door Joep1965

Er zijn heel veel combinaties mogelijk. Ben je een nieuwe klant zoja dan zou ik de gratis installatiemonteur adviseren. Hier kan je die aanvragen.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22490 reacties
  • Antwoord
  • 7 november 2024

Er zijn heel veel combinaties mogelijk. Ben je een nieuwe klant zoja dan zou ik de gratis installatiemonteur adviseren. Hier kan je die aanvragen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 7 november 2024

Bedankt voor je reactie! Ik heb al een afspraak met de installatiemonteur maar die komt pas volgende week woensdag. Helaas ben ik ongeduldig en wil ik het graag zelf oplossen haha. Dus ik hoopte dat het een makkelijke oplossing heeft

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22490 reacties
  • 7 november 2024

Ik tik @Ik_Combineer even op z'n schouder. Hij is monteur en misschien heeft hij een tip. Met een beetje geluk reageert hij snel.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+13
  • KPN Monteur
  • 4939 reacties
  • 7 november 2024
JdJ_ schreef:

Hallo!

Ik heb dit aansluitpunt gevonden in mijn muurkast, maar ik kan nergens een duidelijk antwoord vinden welke kleur draden ik moet aansluiten. In het punt heb ik er een heleboel (2x zwart, 2x rood, 2x blauw, 2x wit, 2x groen en 2x geel) en op de KPN kabel heb ik rood, blauw, rood wit en blauw wit. Zou iemand me kunnen helpen? Wordt heel erg gewaardeerd :) bedankt alvast!

Dit pakket ontvangt u als u pairbonding krijgt, maar het aansluitpunt wat u laat zien is stap58 en is niet compatible met pairbonding. Mijn advies is dan ook helaas om te wachten op de monteur.