Vandaag heeft mijn zoon in Hellevoetsluis een mail van VW Telecom ontvangen met als onderwerp "Bevestiging van afspraak voor glasvezelmontage".
Ik vermoed dat dan de glasvezel welke vorig jaar bij zijn voordeur in de grond is opgeborgen nu naar binnen wordt gebracht.
Ik heb gezocht maar kon geen antwoord vinden op mijn onderstaande vraag.
Mijn zoon heeft nu KPN Internet via DSL en de aansluiting en modem zijn in de woonkamer vanaf het ISRA punt in de kruipruimte geïnstalleerd.
Normaliter zou de glasvezel in de meterkast worden geïnstalleerd (denk ik) maar die bevindt zich buiten naast de voordeur, dus uitpandig. Ook zit er in de meterkast geen 220C WCD.
Het heeft zijn voorkeur dat de glasvezel in de woonkamer bij de huidige KPN modem wordt afgemonteerd, dus dat zal dan vanaf de grond voor de buitendeur al dan niet via de meterkast via kruipruimte moeten plaatsvinden.
Omdat mij zoon dyslectisch is en moeite heeft om iemand van weerword te dienen begeleid ik hem.
Om mij nu goed te kunnen voorbereiden vraag ik mij af of de monteur(s) de glasvezel zonder morren in de woonkamer gaat afmonteren.
Wat kan ik eventueel verwachten?