Skip to main content
Vvolgendeweek komt de monteur, maar het aansluiten van Experia box en itv is best makkelijk.

Dat kan ik dus ook. Volgens KPN is het signaal actief. Alleen komt dat mijn huis niet binnen. Is daar nou niks aan te doen op afstand zodat dat een monteur bespaart en ik met KPN kan starten?



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Meneertje van der Meertje . In principe is het geen enkel probleem om de apparatuur zelf aan te sluiten. Als je liever een monteur hebt kan dit, maar je kunt het inderdaad prima zelf doen. De datum waarop het signaal wordt geleverd staat echter vast: daarvoor kun je de apparatuur wel aansluiten, maar het signaal gaat niet eerder geleverd worden dan de vastgestelde datum.



Nu geef je aan dat het signaal actief is en omdat je je gegevens al hebt vermeld in je Forum Profiel kon ik ook al zien dat je contact met de telefonische helpdesk hebt gehad. Ik begrijp dat het nog niet werkt. Je krijgt een glasvezelverbinding en ik vermoed dat het daar mee te maken heeft. Vaak is het toch noodzakelijk dat er een monteur langskomt, om het zogeheten NT-kastje te plaatsen en te activeren. In zo'n geval zul je toch moeten wachten op de monteur.
Het NT kastje zit er al. Maar geen probleem ik wacht op de monteur.
Hoi @Meneertje van der Meertje

Die NT is een Dummie.

En moet vervangen worden en daar is de monteur voor nodig.
Dat denk ik niet. Deze is twee jaar terug nog gebruikt voor mijn KPN glasvezel
Dan zou het aansluiten moeten lukken

Als het signaal er tenminste op staat...
Dat dacht ik ook. Maar niet dus 😂

Reageer