Skip to main content
Beantwoord

Aansluiting al actief maar krijg morgen pas installatiepakket?

• June 4, 2026
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Hoe kan dat me aansluiting op 27maart al actief is en morgen me pakt pas binnen komt wil alles stopzetten hier klopt niks van

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Alan1989 en welkom bij de KPN Community. Leuk dat je je vraag hier stelt! 

Het installatiepakket ontvang je uiterlijk 3 werkdagen voor de ingangsdatum van je abonnement. Het kan zijn dat de aansluiting eerder signaal heeft, maar het abonnement zelf gaat pas in op het moment dat in de bevestigingsmail staat.

Ik lees ook dat de apparatuur inmiddels retour is en de bestelling geannuleerd, jammer! Als de opzegging goed gegaan is controleer dan goed of je een mail hebt ontvangen ter bevestiging van de opzegging. 
Mocht je die niet hebben gekregen, maak dan een belafspraak met ons. Dan kan mijn collega dit met je oppakken. 

3 reacties

• June 4, 2026

Beste ​@Alan1989 je hebt dus een werkende internetverbindng?

Mer wat voor apparatuur dan?

Kloppen de facturen ook sinds 27 maart?

Graag wat meer uitleg.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 4, 2026

Ik heb helemaal geen factuur 

Ik krijg morgen de modem binnen tv kastjes enzo heb alles router terug laten sturen wij zitten al een hele tijd bij Ziggo om dat jullie de overstap van odido naar jullie konden doen en daarin tegen mogen jullie ook niks leveren hahahaha zitten in bewind 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 6, 2026

Hi ​@Alan1989 en welkom bij de KPN Community. Leuk dat je je vraag hier stelt! 

Het installatiepakket ontvang je uiterlijk 3 werkdagen voor de ingangsdatum van je abonnement. Het kan zijn dat de aansluiting eerder signaal heeft, maar het abonnement zelf gaat pas in op het moment dat in de bevestigingsmail staat.

Ik lees ook dat de apparatuur inmiddels retour is en de bestelling geannuleerd, jammer! Als de opzegging goed gegaan is controleer dan goed of je een mail hebt ontvangen ter bevestiging van de opzegging. 
Mocht je die niet hebben gekregen, maak dan een belafspraak met ons. Dan kan mijn collega dit met je oppakken.Â