Skip to main content

Vandaag zou ik wederom worden aangesloten op glasvezel van kpn. Nel als vorige week is er een storing in de buurt en hierdoor kan ik niet worden aangesloten. Beetje onhandig dus dat de monteur voor niets op stap wordt gestuurd. Maar dat is niet het ergste.. KPN heeft besloten om mijn bestaande abonnement bij Telfort(DSL) per direct op te zeggen! Het resultaat is dat ik geen internet verbinding meer heb en mag hopen dat de storing snel over is en dat er dan ook nog binnen redelijke termijn een monteur langs kan komen om mij aan te sluiten. Tot die tijd mag ik het (volgens de helpdeskmedewerkers) gewoon maar uitzoeken.. KPN kan niets doen en de Telfort verbinding kan niet worden hersteld…  Wat een service...

Oef, dat klinkt bepaald niet goed, @delabee Ik kijk in elk geval graag even met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hi Bart,

 

Storing is vroeger opgelost dan verwacht én er hoeft nu geen monteur meer langs te komen. Vraag me niet hoe het kan, maar het is wel opgelost!

 

thx


Hoi @delabee . Wat een meevaller! Mocht je onverhoopt toch nog onze hulp nodig hebben, laat het weten. 


Reageer