Skip to main content

Hallo,

Ik wil mijn Experiabox v10 verplaatsen naar de meterkast, maar hoe sluit ik deze aan? Bijgaande foto’s geven de situatie weer:

 

Waar is die nu op aangesloten? Heeft u daar ook foto's van?


Hierbij de huidige situatie:

 

 


 


Bij verplaatsen naar de meterkast is er wel meer kans op minder wifi signaal.


.


Bij verplaatsen naar de meterkast is er wel meer kans op minder wifi signaal.

OK, maar weet je hoe ik dit kan aansluiten?


Hoi @Edwin1234. Welkom op het KPN Forum. Het is een beetje lastig om een goed antwoord te geven op afstand. Wat ik denk is dat één van de twee kabels uit jouw hoofdaansluiting naar de wandcontactdoos loopt (zie afbeelding hieronder). Ik denk de rechter kabel, maar dat kan je zelf het beste bekijken. 

 

 

Je kan het beste de andere kabel op een nieuw doosje aansluiten i.p.v. dit doosje (zie afbeelding hieronder)

Laat even jouw gegevens achter in het KPN Forum profiel, dan stuur ik het jouw kant op. 


Hoi @Edwin1234. Welkom op het KPN Forum. Het is een beetje lastig om een goed antwoord te geven op afstand. Wat ik denk is dat één van de twee kabels uit jouw hoofdaansluiting naar de wandcontactdoos loopt (zie afbeelding hieronder). Ik denk de rechter kabel, maar dat kan je zelf het beste bekijken. 

 

 

Je kan het beste de andere kabel op een nieuw doosje aansluiten i.p.v. dit doosje (zie afbeelding hieronder)

Laat even jouw gegevens achter in het KPN Forum profiel, dan stuur ik het jouw kant op. 

OK, lastiger dan dat ik had verwacht. Ik denk dat ik het maar zo laat als het nu is.


OK, lastiger dan dat ik had verwacht. Ik denk dat ik het maar zo laat als het nu is.

2 draadjes op en doosje aansluiten, hoe had je het nog eenvoudiger verwacht dan ?

 

 


@Edwin1234 Waarom wil je de ExperiaBox verplaatsen naar de meterkast? Misschien kunnen we meedenken voor een andere oplossing?


@Edwin1234 Waarom wil je de ExperiaBox verplaatsen naar de meterkast? Misschien kunnen we meedenken voor een andere oplossing?

Nee, laat maar. Ik heb de oplossing reeds gevonden. In ieder geval bedankt voor uw reactie.


Hallo @Edwin1234 , wij zijn natuurlijk wel benieuwd naar de door jou gevonden oplossing.:relaxed:

Daar kunnen anderen binnen dit forum ook weer wat van leren.

 

 


@Edwin1234 Waarom wil je de ExperiaBox verplaatsen naar de meterkast? Misschien kunnen we meedenken voor een andere oplossing?

Nee, laat maar. Ik heb de oplossing reeds gevonden. In ieder geval bedankt voor uw reactie.

@Edwin1234 Graag gedaan! Ook ik ben benieuwd hoe je het uiteindelijk hebt kunnen verhelpen. :relaxed:


Afgestapt van het idee om de Experiabox te verplaatsen naar de meterkast en te koppelen met een draadloze verbindingsset. Nu de Experiabox laten staan waar deze al stond en daar de draadloze verbindinsset gekoppeld. Kan nu de tv plaatsen waar ik wil.